رشت- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به عنوان نظام سیاسی مستقل در بالاترین عزتمندی در منطقه و جهان قرار داردگفت: هیچ کشوری نمی‌تواند برای ملت ایران تصمیم بگیرد.

هیچ کشوری قادر به تصمیم گیری برای ملت ایران نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار حسین دهقان پیش از ظهر  جمعه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر رشت اظهار کرد: درود بر مردم گیلان که با اهدای ۸ هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز در تمام صحنه‌های انقلاب حضوری مجاهدانه دارند.

وی تأکید کرد: پیام ملت ایران به آمریکا این است که ملت ایران اجازه نمی‌دهد دیگران در اتخاذ تصمیم‌ها در راستای منافع ملت دخالت کنند و ملت ما برای توسعه اقلام دفاعی خود از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران یادآور شد: ملت ما هیچ‌گاه برای تولید و به‌کارگیری سلاح هسته‌ای، زیستی و میکروبی اقدام نمی‌کند اما در تمام زمینه‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند و در موقع لازم تمام آنها را به کار می‌گیرد و قدرت دفاعی ایران هر روز باید تقویت شود.

دهقان ۲۲ بهمن را روز مردم و فروریزی پایه‌های طاغوت دانست و گفت: ۲۲ بهمن به تعبیر امام راحل روز غدیر دیگر است و خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودشان سرنوشت خود را تغییر دهند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با استناد به آیات قرآنی بیان کرد: همه صحنه‌های تاریخ انقلاب را می توان در آیه های قرآن دید و در طول زمان بر استحکام نظام افزوده می‌شود و خدا مدافع کسانی است که در این مسیر گام بر می‌دارند.

وی با اشاره به اینکه آرمان‌های امام(ره) در ملت زنده است، گفت: امام(ره) افتخار می‌کردند که به ملت خدمت کنند و امروز مقام معظم رهبری جای پای امام راحل گذاشته‌اند.

دشمن به دنبال هویت‌زدایی و تحقیر ملت ایران است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با اشاره به اینکه دشمن به دنبال هویت‌زدایی و تحقیر ملت است، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد بنیاد اساسی اقتدار نظام را سست کند و ما کمک به ملت‌های تحت ستم را جزو عناصر ذاتی انقلاب می‌دانیم.

دهقان  یادآور شد: امروز می‌توانیم در دنیا اعلام کنیم یگانه نظام سیاسی هستیم که تکیه به مردم و اسلام داریم و نظام ما جنبه‌های مادی و معنوی جامعه را مورد توجه قرار می‌دهد و ملت ما خود تصمیم می‌گیرد در صحنه‌های انقلاب حضور پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه ملت ما در مقابل گنده‌گویی‌ها با حساسیت به صحنه می‌آید، گفت: ملت ما با حس مسؤولیت به صحنه می‌آید و ملت به نظامش باور دارد و پای نظامش ایستاده و آنها باید نگران اقدامی که می‌خواهند انجام دهند باشند.

دهقان با بیان اینکه این ملت ما خود تصمیم می‌گیرد و به صورت خودآگاه حضور پیدا می‌کند، تصریح کرد: ملت ایران ۳۸ سال دولت‌های آمریکایی را تجربه کرده و آمریکا کارنامه مردودی دریافت کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.