تبریز- فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جایگاه امروز کشورمان در منطقهگفت: در سایه‌ی انقلاب اسلامی و حمایت مردم امروز ایران به قدرت اول منطقه تبدیل شده است و هیچ تصمیمی بدون تائید کشورمان به مرحله‌ی اجرا گذاشته نمی‌شود.

ایران قدرت نخست منطقه تبدیل شده است /هیچ تصمیمی بدون تائید ایران اجرا نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین امیر سرتیپ سیاری ظهر جمعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبریز ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) و تبریک سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ابراز داشت: مردم تبریز امروز ثابت کردند همچنان یاور انقلاب می‌باشند و اقتدار را به نمایش می‌گذارند.

وی ادامه داد: ملت ایران با حضور گسترده‌شان در اقصی‌نقاط کشور همانطور که رهبری فرموده بودند، در خیابان‌ها جواب تهدیدات دشمنان نظام را دادند و ثابت کردند در مقابل هرنوع تهدیدی می‌ایستند و پاسخ یاوه‌گویی‌ها را می‌دهند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ویژگی‌های اصلی انقلابیون را عدم هراس در برابر تهدیدها عنوان کرد و توضیح داد: استکبار در خود بزرگ‌بینی، تحقیر دیگران، پایمال کردن حقوق و منافع سایر ملت‌ها، فریب‌کاری، دروغ‌گویی و رفتار منافقانه برای جلوگیری از پیشرفت سایر کشورها خلاصه می‌شود.

وی تشریح کرد: مردم ایران در دهه‌ی ۵۰ ثابت کردند با استکبار مخالف هستند و رژیم پهلوی را که دست‌نشانده‌ شاه بود و تصمیمات آمریکا را در کشور اجرا می‌کرد، ساقط کردند.

این مقام نظامی با اشاره به اهانت‌های رژیم پهلوی به ملت ایران و کشتار مردم بی‌گناه، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با دستِ خالی اما با تکیه بر مردم و آموزه‌های دینی در برابر جهان استکبار و عوامل آن‌ها ایستاد.

وی یکی از دستاوردهای اصلی انقلاب اسلامی را «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» دانست و اعلام کرد: آمریکایی‌ها با حقارت تمام از ایران اخراج شدند و منافع‌شان را از دست دادند، معلوم است که این‌ها دست از دشمنی بر نمی‌دارند و دستاوردهای انقلاب را هدف قرار می‌دهند تا شرایط را به حال سابق برگردانند.

دریادار سیاری با اعلام اینکه آمریکایی‌ها بعد از انقلاب اسلامی با ایجاد اختلافات قومی درصدد تجزیه و براندازی نظام برآمدند،یادآور شد: در آن برهه مردم با آگاهی و زمان‌شناسی در برابر توطئه‌ها ایستادند و از آنجایی که این راهکار به جایی نرسید، پروژه‌ی ایجاد موجی از ترور آغاز شد که در پی آن ۱۷ هزار نفر شهید شدند.

وی هدف از آغاز جنگ تحمیلی را جلوگیری از تثبیت انقلاب و براندازی آن تلفی و خاطرنشان ساخت: مردم ایران هزاران شهید و جانباز تقدیم انقلاب کردند اما اجازه ندادند صدام حسین با آن‌همه تجهیزات و علی‌رغم حمایت چندین کشور خارجی، یک وجب از خاک ایران را صاحب شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جایگاه امروز کشورمان در منطقه، بیان کرد: در سایه‌ انقلاب اسلامی و حمایت مردم امروز ایران به قدرت اول منطقه تبدیل شده است و هیچ تصمیمی بدون تائید کشورمان به مرحله‌ی اجرا گذاشته نمی‌شود.

وی افزود: دشمنان نظام امروز هم فعال‌اند و بعد از جنگ تحمیلی تا به امروز با فشار اقتصادی خواسته‌اند مردم را از نظام جدا کنند اما در رسیدن به این هدف نیز ناکام بوده‌اند، به دنبال این شکست، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را آغاز کرده‌اند و رسانه‌های معاند به صورت مستمر علیه نظام و انقلاب برنامه اجرا می‌کنند.

امیر دریادار سیاری، بصیرت را لازمه‌ مقاومت در برابر تهدیدات و دشمنی‌ها عنوان و تاکید داشت: با حرکت در خط ولایت می‌توانیم مقابل دشمن ایستادگی کنیم و پاسخ تهدیدات امثال ترامپ را بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.