اهواز - دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: هیچ مانعی مردم و مسؤولان را از ادامه مسیر نورانی انقلاب اسلامی باز نمی‌دارد و سخنان نابخردانه تازه به قدرت رسیده‌ها هرگز نمی‌تواند بین ملت و مسؤولان فاصله بیندازد.

سخنان نابخردانه تازه به قدرت رسیده‌ها هرگز نمی‌تواند بین ملت و مسؤولان فاصله بیندازد

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی پیش از ظهر جمعه در جمع راهپیمیان اهواز اظهار کرد: یوم الله ۲۲ بهمن ماه یادآور تجلی نور خدا بر قلب ملت بزرگ ایران و نقطه سرنوشت ساز پیروزی حق بر باطل است و راهپیمایی باشکوه در اهواز و ۵ هزار نقطه از کشور نمایش حماسه و بلوغ سیاسی، اجتماعی و تجلی اراده الهی و اقتدار ملی و غیرت دینی ملت ایران است.

وی ادامه داد: این مسأله نشان می‌دهد محاصره اقتصادی و تحریم‌ها و عملیات روانی استکبار و سخنان نابخردانه تازه به قدرت رسیده‌ها هرگز نخواهد توانست بین ملت و مسؤولان فاصله بیندازد و جوانان غیرتمند را از صحنه دفاع از اسلام و ایران دور کند.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: برای شناخت فرصت ها و چالش های پیشرفت انقلاب اسلامی و پیشروی مردم عزیز در آینده لازم است موارد اساسی و محورهای تعیین کننده‌ای که آینده را تحت تاثیر قرار می‌دهند را بشناسیم.

صفوی متذکر شد: در صورت عدم توجه به فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌رو توسط مسؤولان کشور امکان تنظیم و تدوین و اجرای راهبردهای کلان اقتصادی، فرهنگی، سیاسی امنیتی و اجتماعی وجود نخواهد داشت و امکان عبور از وضعیت نا بهنجار کنونی به ویژه وضعیت اقتصادی و فرهنگی و رسیدن به وضعیت مطلوب متناسب با شأن انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران میسر نخواهد بود.

وی اضافه کرد: ثبات سیاسی و امنیتی بستر لازم را برای تحقق پیشرفت های اقتصادی، علمی و فرهنگی و اجتماعی ملت و کشور بوجود آورده است و این ثبات سیاسی و امنیتی به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و خون شهدای خوزستان قهرمان و به برکت رهبری‌های خردمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز حاصل شده است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری ادامه داد: پیام و نفوذ قدرت نرم انقلاب اسلامی مرزها و سرزمین‌های جدید را در می‌نوردد و آرزوهای ملت‌های اسلامی، بلکه مستضعفان آمریکای جنوبی را محقق می‌سازد و برای آمریکائیها، صهیونیست‌ها و انگلیسی‌ها و نو کران منطقه‌ای آنها تولید ناکامی و شکست می‌کند.

صفوی یادآور شد: دشمنان خارجی و فرامنطقه‌ای ایران به ویژه مثلث شرارت آمریکایی، صهیونیستی، انگلیسی و نوکران منطقه‌ای آنها نمی‌توانند تهدیدات نظامی جدی برای ما ایجاد کنند و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران به رهبری خردمندانه و شجاعانه حضرت امام خامنه‌ای آنقدر قوی شده که بتواند از انقلاب اسلامی و منافع ملی و امنیت ملی ایران دفاع  و در مقابل هرگونه تجاوز احتمالی ضربات غیر قابل تصور بر دشمنان اسلام و ایران وارد کند.

وی تصریح کرد: نفوذ عناصر انسانی در دستگاه‌های مختلف فرهنگی اقتصادی و سیاسی کشور برای تصمیم سازی و یا تصمیم گیری‌های نادرست و متوقف کردن پیشرفت ملت و کشور با ضربه زدن از داخل و یا استحاله انقلاب و نظام از درون از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی انقلاب اسلامی ایران است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری تأکید کرد: چالش‌های موجود، مردم و مسؤولان ما را از ادامه مسیر نورانی انقلاب اسلامی و خدمتگذاری به مردم عزیر باز نمی‌دارد و با حضور مقتدرانه ملت در حماسه ۲۲ بهمن امسال و حماسه انتخابات سال آینده مسیر عزت و پیشرفت و آبادی کشور و حل مشکلات هموار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.