ساری- مازندرانی ها با حضور پرشور خود در یک هوای سرد و بارانی، بار دیگر ثابت کردند به آرمان های امام و انقلاب اسلامی پایبند هستند و هیچ قدرتی نمی تواند به این همبستگی آسیبی وارد کند.

مردم بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی هستند/ با ملت ایران با زبان نرم سخن بگویید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مازنی ها بار دیگر نشان دادند گوش به فرمان رهبر انقلاب بوده و تا پای جان از آرمان هایشان دفاع خواهند کرد.

کودکان و نوجوان مازندرانی نیز با در دست گرفتن پلاکاردهای انقلابی و ضد استکباری، نفرت خود را از استکبار نشان دادند و همانند کودک ۵ ساله ای که با پلاکارد «من کودک ۵ ساله هستم که همانند ژنرال ۵ ستاره می مانم» نشان دادند واهمه ای از تهدیدات دشمن ندارند.

حضور مردم پاسخ محکمی به یاوه گویی هاست

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در ساری گفت: شان ملت ایران بزرگتر از رئیس جمهور آمریکاست و حضور مردم پاسخ محکمی به این یاوه گویی هاست.

سیدرضا صالحی ‌امیری از حضور مردم در سرما در راستای پاسداری از ارزش های انقلاب، قدردانی کرد و افزود: این سیل خروشان نشان از علاقه مردم پس از ۳۸ سال به انقلاب اسلامی بوده و با این حضور، انقلاب زنده خواهد ماند.

وی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی هیچ واهمه ای از تهدیدات ندارند و با وحدت و انسجام ملی در مقابل همه توطئه ها می ایستند.

رضایت مردم از ضروریات ماندگاری انقلاب است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در ساری بود، در جمع پرشکوه مردم این شهر گفت: انقلاب اسلامی ایران نخستین انقلابی است که مردم آن را به‌ ثمر نشاندند و همچنان به تداوم راه انقلاب اصرار دارند.

صالحی ‌امیری مردم را بزرگترین سرمایه انقلاب خواند و اظهار کرد: خون مطهر شهدا انقلاب را ماندگار کرد و ما مدیون شهدا هستیم.

وی با تاکید بر اینکه بیش از هر زمان دیگری به همدلی و اتحاد نیاز داریم، اضافه کرد: هر کسی بر طبل تفرقه بکوبد، بداند به انقلاب خیانت کرده است و مردم هم جلوی آنها خواهند ایستاد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: رضایت و نشاط در مردم از ضروریات ماندگاری انقلاب است.

صالحی ‌امیری با اشاره به اینکه ملت ایران اهل تهدید نیست و تهدیدات همیشه نتیجه معکوس داده است، ادامه داد: مردم و دولت پشت سر رهبری ایستاده اند و در برابر یاوه ‌گویی های استکبار هم خواهند ایستاد تا دنیا بداند باید با زبان نرم با ملت ایران سخن بگوید.

وی با بیان اینکه دولت با تمام قوا در خدمت مردم است، گفت: همیشه در جهت منافع مردم حرکت کرده ایم و باور داریم قوه مجریه به تنهایی نمی ‌تواند کشور را اداره کند و نیازمند همرایی و همدلی هستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مردم خواست در دایره انقلاب حرکت کنند و تاکید کرد: دولت متعلق به حزب خاصی نیست و فراجناحی بوده و باور دارد باید در حوزه معیشت و اشتغال تلاش بیشتری کند.

صالحی ‌امیری به پرهیز از اختلافات توصیه کرد و افزود: اختلاف موجب آسیب به مردم خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.