ارومیه- امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن نمی‌تواند در این منطقه نقش‌آفرینی کند و توان جدا کردن مردم از نظام اسلامی را ندارد.

 دشمن در پی آن است که مردم در برابر عربده کشیدن‌ها جا بزنند/ ملت ایران از نظام جداشدنی نیست

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد خاتمی ظهر جمعه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ارومیه، اظهار داشت: دشمن نمی‌تواند در این منطقه نقش‌آفرینی کند و توان جدا کردن مردم از نظام اسلامی را ندارد.

وی با بیان‌اینکه تلاش دشمن جدایی مردم از ولایت با پراکنده‌کردن دروغهای فراوان است، افزود: جواب مردم به این یاوه‌گویی‌ها «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ای است».

امام جمعه موقت تهران گفت: رهبر و امام ما کسی است که راه، زهد، شجاعت و اخلاص ایشان مانند امام راحل(ره) است و در حماقت دشمن همین بس که بعد از ۳۸ سال هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند و از روی میز بودن همه گزینه‌ها حرف می‌زنند در حالی که در هشت سال جنگ تحمیلی گزینه نظامی خود را امتحان کرده و نتیجه آن را دیدند.

خاتمی تصریح کرد: دشمن در پی آن است که ملت ایران در برابر این عربده کشیدن‌ها جا بزند و این ملت جا زدنی نیست، چون ملت عاشورایی را با چنین اراجیفی ترساندن عین حماقت است ملتی که عمری شعار می دهند«هیهات من الذله‌».

وی خاطرنشان کرد: اختلاف بین ملت و دولت، طلبه با دانشجو و اختلاف بین اقشار مختلف مردم خواسته دیگر دشمنان است که فریاد قرآن فریاد وحدت و همدلی است و تذکر این مهم که فرعونیان خواهان اختلاف‌اند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: وجود اختلاف سلیقه‌ها در یک جامعه طبیعی است اما امروز همه با شکوه به میدان آمده و شعار مرگ بر آمریکا می‌دهند و وحدت ما این است که همگی برادر بوده و مطیع امر رهبر هستیم و در مورد برجام همه یک‌صدا به نقض عهد از سوی آمریکا معتقدیم.

وی گفت: اصل در شبکه‌های مجازی دورویی است که اخلاق و باور شما و فرزندان شما را نشانه گرفته‌اند و ما استفاده از این فضاها را توصیه‌ نمی‌کنیم اما در این فضاها شایعه می‌کنند که نظام اسلامی در حال فروپاشی است ولی واقعیت خلاف این ادعاها، تبلیغ‌ها و سمپاشی‌ها است.

خاتمی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدر است و به عنایت الهی مقتدر هم می‌ماند و بزرگ‌نمایی مشکلات و کوچک‌نمایی دستاوردها و ثمرات انقلاب از دیگر برنامه‌های دشمن برای آسیب زدن به نظام اسلامی است.

وی گفت: اعتیاد و بیکاری از مشکلات آزار دهنده‌ای است که در کشور وجود دارد و باید ریشه‌کن شوند ولی اصل نظام و این انقلاب مردم را به جای مزدوران غرب و شرق بر سرنوشت خود مسلط کرد.

این کارشناس مسائل دینی اضافه کرد: دشمن همواره بدون بیان خدمات و موفقیت‌ها، مشکلات را برجسته می‌کند، امروز این نظام، نظام پهلوی نیست که حمایت مردمی را نداشت امروز غرب با یک دولت طرف نیست بلکه با ملتی مواجه است که با اصل نظام همراه‌اند.

وی ادامه داد: دشمن برای نفوذ در پی ایجاد رابطه با ایران است و مذاکرات راهی برای تحقیر این ملت است که می‌گویند سر میز مذاکره بنشینید ولی آنچه ما می‌گوییم را بپذیرید باید مراقب این نقشه دشمن بود.

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن در پی آن است و این دروغ را القا می‌کند که ملت از انقلاب بریده‌اند شبکه‌های بیگانه التماس می‌کردند مردم در این راهپیمایی شرکت نکنند چراکه اغلب انقلاب‌ها اینگونه است که پس از مدتی از تب‌وتاب بیافتند ولی با گذشت ۳۸ سال مردم تا آخرین نفس و قطره خون پای انقلاب ایستاده‌اند.

خاتمی خاطرنشان کرد: رژیم طاغوت پهلوی در طول ۵۷ سال حکومت سیاه خود در پی تلقین این مطلب به ملت بود که ما نمی‌توانیم و امروز برخی‌ها نیز همین شعار نمی‌توانیم را دارند که باید گفت همانطور که در عرصه‌های هسته‌ای، هوافضا، نانو فناوری و پزشکی موفقیت چشمگیری داشته‌ایم در عرصه سیاسی نیز می‌توانیم با آنها مقابله کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.