۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 502538

اسطوره فوتبال آرژانتین رضایت خودش را از انتخاب به عنوان یکی از سفرای فیفا ابراز کرد.

مارادونا: خوشحالم عضوی از فیفای پاک شدم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ساکرنت، دیگو مارادونا تایید کرد به عضویت فیفا درآمده و یکی از سفرای این نهاد فوتبالی شده است. او به تمجید از مسئولان جدید فیفا پرداخته است و گفت: الان باید بگویم که قطعی شده و من به عنوان عضوی از فیفا فعالیت خواهم کرد. پست جدیدی که در فیفا خواهم داشت به رشد این رشته ورزشی کمک خواهد کرد.

به نقل از ایسنا، وی افزود: من به عنوان سفیر فیفا انتخاب شدم و می‌خواهم کارم را به نحو احسن شروع کنم. حالا می‌توانم یکی از آرزوهایی که از مدت‌ها قبل به دنبال آن بودم را ببینم که به حقیقت پیوسته است.  کار در یک فیفای شفاف و پاک در کنار افرادی که به فوتبال ارزش می‌دهد و فوتبال را دوست دارند. من از همه کسانی که به من این فرصت را دادند تا در فیفا کار کنم تشکر می‌کنم. این یک افتخار بسیار بزرگ برای من است.

قهرمان جام جهانی سال ۱۹۸۶ زمانی که سپ بلاتر ریاست فیفا را بر عهده داشت یکی از منتقدان اصلی فیفا بود و به شدت علیه بلاتر و همدستش میشل پلاتینی انتقادهای بسیار زیادی داشت اما بعد از روی کار آمدن اینفانتینو که رابطه نزدیکی با مارادونا دارد این اسطوره آرژانتینی بارها به تمجید از فیفا و مسئولان این نهاد پرداخته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.