اراک- آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک اظهار داشت: همه ملت ما امروز بسیجی و استکبار ستیز هستند و انقلاب نیز امروز در آستانه چهل سالگی به بلوغ و پختگی دست یافته بنابراین کاری از دشمن برنمی آید.

همه ملت ما امروز بسیجی و استکبار ستیز هستند

اراک- به گزارش قدس آنلاین نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ملت ما شهدای گرانسنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را هرگز از یاد نمی برد و در راستای صیانت از خون این شهیدان، همواره در مقابل دشمن خواهد ایستاد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی سه عامل اسلام، رهبری و حضور آگاهانه مردمی بود و امروز نیز همین عوامل که علت رخداد انقلاب اسلامی بوده طی چهل ساله گذشته نظام اسلامی را حفظ کرده است.

امام جمعه اراک بیان کرد: تا زمانی که رهبری حکیم و فرزانه انقلاب، سکاندار کشتی نظام اسلامی است و تا زمانی که مردم آگاه و بیدار و بصیر در صحنه ها حضور دارند و تا زمانی که تکیه گاه ما اسلام ناب محمدی است ملت ما پیروز و سربلند خواهند بود.

وی تاکید کرد: باید قدر این نعمت ها را بدانیم و وحدت کلمه و همبستگی و پیروی از رهبری و دین مبین اسلام را سرلوحه امور قرار دهیم

امام جمعه اراک اضافه کرد: ملت ایران شعارهای ۲۲ بهمن را در تمام سال باید سرلوحه امور خود قرار داده و اجرایی کنند و همچنین شعار امسال که اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است یک شعار ده ساله است که همواره باید به آن توجه داشته باشیم.

وی خاطرنشان ساخت: باید در راستای رشد اقتصادی و عمران و آبادانی کشور تلاش جدی به کار بندیم و تک تک افراد در این میان سهم دارند که باید به درستی وظیفه خود را به انجام برساند و شعار انقلابی آنجا به ثمر می نشیند که با شعور انقلابی همراه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: باید بدانیم که آمریکا و بیگانگان آب حیات نبوده، بلکه سراب هستند و از کودتای ۲۸مرداد سال ۳۲ تا به امروز، ۶۳ سال است که هیچ چیزی جز دشمنی و خیانت از کشورهایی همچون آمریکا ندیده ایم.

امام جمعه اراک اضافه کرد: بنابراین باید همگی پشت سر رهبری بایستیم و از ولایت فقیه پیروی کنیم و ایمان داشته باشیم که خداوند در برابر دشمن، یار و یاور ما خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای سال آینده در کشور خاطرنشان ساخت: انتخابات در حقیقت زمینه ای برای گردش نخبگان و مظهر اقتدار ملی ما است و نباید به بستری برای دعواهای سیاسی تبدیل شود.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: انتخابات باید براساس موازین اسلامی و اخلاقی باشد و باید آگاه باشیم چرا که دشمن به دنبال ضربه زدن و تکرار وقایعی مشابه فتنه ۸۸ است، بنابراین نباید جایی برای نفود بیگانگان و سمپاشی های آنان باز کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.