ساری- خطیب جمعه ساری حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ستود و گفت: مردم ایران اسلامی همواره نشان دادند پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند.

مردم ایران همواره پای انقلاب ایستاده اند/ایران به قدرت مقتدر جهانی تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری اظهار کرد: هیچ تهدیدی بر جمهوری اسلامی اثر نمی کند و دست خدا همیشه با مستضعفان است.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور خود در راهپیمایی جواب همه یاوه گویی ها رادادند، افزود: این حرکت انقلابی مردم ایران در دنیا بی نظیر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران رسیدن به موفقیت های چشمگیر را مرهون هدایت های پیامبرگونه مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: حضور باشکوه مردم از نظر سیاسی بسیار مهم بوده و بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ کشاند.

آیت الله طبرسی خطاب به رئیس جمهمور آمریکا گفت: این تازه وارد چهره واقعی آمریکا را نشان داد و انها می خواهند از ایران هراسی برای فروش تسلیحات نظامی خود استفاده می کند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به قدرت مقتدر جهانی تبدیل شده است، تاکید کرد: دنیا نمی تواند قدرت کشورمان را نادیده بگیرد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنانش اقتصاد مقاومتی را برای کشورمان حیاتی خواند و گفت: اقتصاد مقاومتی باید مردمی شود تا آثار آن را مشاهده کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.