خرم آباد–نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: تهدید رئیس جمهور آمریکا علیه ایران، طبلی تو خالی است که با یک سوزن نازک از بین می رود.

تهدیدات رئیس جمهور آمریکا علیه ایران طبلی تو خالی است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای خدا بود و این خشم مردم از استکبار جهانی نیز برای خدا بوده است.

وی افزود: امروز همه اقشار جامعه با قصد غربت در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و جلوه ای از عمل برای خدا در این راهپیمایی تحقق پیدا کرد.

خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه اینکه ۲۲ بهمن روز اقتدار  و قدرت نمایی ملت است، عنوان کرد: امروز روز ایستادگی مردم بر ارزش های دینی، ایستادگی بر دستاوردهای انقلاب اسلامی،ایستادگی بر راه امام و تبعیت از مقام معظم رهبری، ایستادگی مردم به دفاع از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی گفت: پیام خاص راهپیمایی امسال پاسخ به یاوه گویی های مقامات آمریکایی بوده که مردم با دعوت رهبری آمدند و اعلام کردند که رئیس جمهور بدبخت، نادان و تازه به دوران رسیده آمریکا با تهدید هایش هیچ غلطی نمی کند.

آیت الله میرعمادی افزود:ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند تو کوچکتر از آن هستی که در برابر قدرت ملت ایران قرار بگیری و تمام اقشار ملت ایران از پیر و جوان، زن و مرد ، عشایر و آحاد مردم با تمام توان مشت محکمی بر دهان تو می کوبند.

وی ترامپ را شیطان بزرگ بدون نقاب دانست و بیان داشت: وجود ترامپ ماهیت و ذات خشونت طلبانه آمریکا را بخوبی نشان می دهد در حالیکه رئیس جمهور های قبلی آمریکا نیز چهره با نقاب شیطان داشتند اما رئیس جمهوری فعلی آمریکا همان چهره واقعی و زشت آمریکا را به دنیا نشان می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: تهدید رئیس جمهور آمریکا علیه ایران، طبلی تو خالی است که با یک سوزن نازک از بین می رود، تا چه برسد به توان موشک های ایران و یا توان فریاد خروشان الله اکبرهای ملت ایران که خواب راحت را از چشمان مقامات آمریکایی سلب می کند.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه سیل خروشانی که امروز و همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن به صحنه آمد، پایه های سست کاخ سیاه امریکا را به لرزه در می آورد، عنوان کرد:  رئیس جمهور آمریکا خیال کرده چه کسی است که عرض اندام می کند؟

وی خظاب به مقامات آمریکایی گفت: شما هر چه خیانت و جنایت است را انجام داده اید و حالا یک شخص فاسد سرمایه دار و زالو صفت در برابر ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی عرض اندام می کند در حالیکه ملت ایران ۳۸ سال فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهد و در شرایطی که امروز ایران قدرتمندترین کشور منطقه است و هیچ ترسی از اینگونه تهدیدهای مقامات آمریکایی ندارد.

خطیب جمعه خرم آباد گفت: اگر ملت ایران در برابر تهدیدهای آمریکا ترسی به دل راه می داد همان موقع که توان و قدرت امروز را نداشت می ترسید در حالی که همان موقع هم ملت ایران فریاد مرگ بر آمریکا سر می دادند تا امروز که خود آمریکا هم قدرت کشور ایران را درک می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.