هافبک میانی پرسپولیس که بزرگترین غایب دربی خواهد بود امیدوار است که تیمش با بازیکنانی که دارد برند دربی هشتاد و چهارم شود.

گفتگو با بزرگترین غایب دربی هشتاد و چهارم/ برانکو یک سورپرایز دارد/ تبانی در کار نیست

قدس آنلاین - گروه ورزشی: بدون شک یکی از حسرت های بزرگ کمال کامیابی نیا غیبتش در دیدار حساس و تماشایی استقلال و پرسپولیس خواهد بود. اتفاقی که برای دومین بار است تکرار می شود و او یک بار دیگر هم شانس حضور در دربی را از دست داده بود.

با این حال او امیدوار است هم تیمی هایش بتوانند با پیروزی برابر استقلال گام بلندی برای قهرمانی در لیگ برتر بردارند. وی در گفتگو با خبرنگار ما به سوالاتی در مورد این اتفاق و همچنین حضورش در تیم ملی پاسخ داد:

* هواداران پرسپولیس نگران غیبت شما در دربی هستند، قطعا برای شما این غیبت سخت تر است؟
- به هر حال باید کنار آمد با این شرایط. متاسفانه اتفاقاتی در بازی با تراکتور رخ داد که سبب محرومیت من شد. اما تیم ما بازیکنان خوبی دارد که می توانند به بهترین شکل ممکن بازی کنند. در یک هفته گذشته هم تیم ما انگیزه بالایی در تمرینات داشت و برای این بازی آماده است.

* فکر می کنید چه اتفاقاتی در این بازی رقم بخورد؟
- طبیعتا این بازی را نمی شود پیش بینی کرد. بازیکنان ما آرامش بالایی دارند چرا که با فاصله زیادی در صدر جدول قرار دارند و همین امر کمک می کند که استرسی برای این بازی نداشته باشند. با این حال باید مراقب باشند و با غرور وارد بازی نشوند.

* ممکن است به خاطر صدرنشینی و اختلافی که با تیم دوم دارید بازیکنان مغرور شوند؟
- درست است که ما صدر جدول هستیم اما همه بازیکنان می دانند که نباید مغرور شوند. باید با تمام توان بازی کنند و در این دیدار هم به برتری برسند. ما تیمی واقعی هستیم و در بازی با صبا بازیکنان ذخیره ما خیلی خوب کار کردند.

* مهمترین سوال در مورد پرسپولیس این است که چه کسی به جای کمال کامیابی نیا بازی می کند؟
- همه بچه هایی که می توانند در این پست بازی کنند خوب هستند و مشکلی وجود ندارد اما برانکو برای بازی با استقلال یک سورپرایز دارد. من هم وظیفه دارم برای این بازی بهترین عملکرد را آرزو کنم و امیدوارم با برتری تیم ما همراه شود.

* فکر می کنید بردن استقلال قهرمانی پرسپولیس را تضمین می کند؟
- تا پایان لیگ 10 هفته مانده است و اگر خودمان را از الان قهرمان بدانیم بچه ها کمی در ادامه سست می شوند. صددرصد بچه ها با تمرکز کار می کنند و امیدواریم چند هفته تا پایان لیگ، هدیه ای خوب به هواداران بدهیم. بچه ها تمام تمرکز خود را روی این بازی و کسب 3 امتیاز آن گذاشته اند. 

* فکر می کنید این بازی پرگل خواهد بود؟
- این بازی متفاوت از سایر مسابقات است. با این حال دو تیم برای بردن وارد زمین می شوند و همین کمک می کند که فوتبال تهاجمی را شاهد باشیم. بازی فصل گذشته ما هر چند سال یک بار اتفاق می افتاد. مخصوصا این که الان دو تیم استقلال و پرسپولیس در آمادگی به سر می برند.

* برگزاری ضیافت شام مشترک دوباره این ذهنیت را ایجاد کرد که می خواهند دربی مساوی شود؟
- من فکر می کنم یکشنبه به دلیل بازیکنان خوبی که در میدان هستند بازی زیبایی برگزار خواهد شد. اطمینان خاطر می دهم که اصلا بحث تبانی و این حرفها نیست و تماشاگران شاهد بازی زیبایی خواهند بود.

* با تصمیم کی روش چه می کنید؟ شما در یکسال اخیر دعوت می شدید اما حالا ممکن است تیم ملی را از دست بدهید؟
- کی روش نظر مساعدی نسبت به من داشته است. امیدوارم روی نقاط ضعف خود کار کنم تا در تیم ملی هم جایگاهی مناسب برای خودم پیدا کنم. فکر می کنم مساله 3 کیلو اضافه وزن ما پرسپولیسی ها شوخی بوده است. هم تیم ملی در ادامه و هم پرسپولیس در لیگ قهرمانان بازیهای سختی دارند و امیدوارم تمام این مسایل ختم به خیر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.