اردبیل- امام جمعه اردبیل گفت: برای آبادانی بیله‌سوار به رئیس جمهور و وزیر نیرو به خاطر برداشت آب از رودخانه ارس که حقابه این مردم است هشدار داده و تاکید کردم این حقابه باید برای آبادانی این منطقه صرف شود.

حقابه مردم بیله‌سوار از رودخانه ارس باید برای آبادانی این منطقه صرف شود

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدحسن عاملی صبح شنبه در دیدار با مردم شهرستان بیله‌سوار در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: برای دفاع از حقوق مردم مرزنشین این شهرستان تلاش می‌کنیم چچرا که مردم این خطقه مرزی استان و مطالبات آنها همواره از مواردی بود که پیگیری تحقق آن هستیم.

نماینده لی فقیه در استان اردبیل با اشاره به مسئله  انتخابات خبرگان رهبری گفت: به خاطر این در ایام انتخابات به مناطق مغان سفر نکردم که نخواستم عده‌ای آن را سفر تبلیغاتی بنده تلقی کنند اما چه به مغان بیایم و چه نیایم بر اساس تکلیفی که برعهده دارم از حقوق مردم در برابر دولتها دفاع کرده و باز هم خواهم کرد.

وی افزود: بیله‌سوار مغان پیشانی نظام مقدس جمهوری ایران است که با کمک اهالی منطقه برای پیشرفت آن تلاش خواهیم کرد، این شهرستان مردمانی مهربان و تلاشگر دارد که بنده بارها به مسئولان به ویژه استاندار گفته‌ام که باید به حقوق و خواسته به‌حق  آنان رسیدگی شود و امیدوارم با تصویب ایجاد منطقه آزاد شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی در این شهر مرزی باشیم.

امام جمعه اردبیل با اشاره به برخی شایعه‌سازی‌ها و تبلیغات دروغین که در ایام انتخابات با برنامه‌ریزی علیه وی در مناطق مغان وجود داشت، بیان کرد: برای آبادانی این منطقه به رئیس جمهور و وزیر نیرو نیز به خاطر برداشت آب از رودخانه ارس که حقابه این مردم است هشدار داده و تاکید کردم  این حقابه باید برای آبادانی این منطقه صرف شود. 

آیت‌الله عاملی با تاکید بر هوشیاری مردم در مقابل برخی شایعه‌سازان تصریح کرد: شایعه‌سازان ضدانقلاب و ضد ولایت فقیه آگاه باشند که مردم هوشیارند و فریب این شایعات را نخواهند خورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.