دبیر فدراسیون والیبال گفت: ما گزینه‌هایی برای استفاده از سیچلو در والیبال ایران، روی میز داریم و مایل هستیم از پتانسیل او در ایران استفاده کنیم.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال در انتظار ویزای ایران/ سیچلو به کدام تیم می رود؟

به گزارش قدس آنلاین، و به نقل از تسنیم، خوان مانوئل سیچلو، مربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران فردا یکشنبه وارد تهران می‌شود تا در مورد ادامه همکاری خود با فدراسیون والیبال ایران گفت‌وگو کند.

نحوه ادامه همکاری سیچلو با فدراسیون والیبال ایران و ارزیابی عملکرد بازیکنان در مرحله پلی آف لیگ برتر از مهمترین محورهای سفر سیچلو به تهران است.

خوان سیچلو تا پایان سال 2017 با فدراسیون والیبال قرارداد همکاری دارد. این مربی قرار بود ساعت 40 دقیقه بامداد روز (چهارشنبه) وارد فرودگاه امام خمینی (ره) تهران شود که زمان ورود این مربی به دلیل تغییر برنامه پروازی به 40 دقیقه بامداد فردا (یکشنبه) تغییر کرد.

محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال ایران در این مورد گفت: ما گزینه‌هایی برای استفاده از سیچلو در والیبال ایران، روی میز داریم و مایل هستیم از پتانسیل او در ایران استفاده کنیم.

او در مورد زمان حضور ایگور کولاکوویچ، سرمربی جدید تیم ملی در ایران اظهار داشت: مشغول انجام کارهای مربوط به ویزای او هستیم و منتظر هستیم تا به همراه خانواده خود در هفته جاری وارد تهران شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.