قزوین - نخستین همایش بزرگداشت مقام پرستار در قزوین به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فریدون همتی استاندار قزوین ،علی محمد آدابی رییس سازمان نظام پرستاری کشور و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

اولین همایش بزرگداشت مقام پرستار در قزوین برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، فریدون همتی استاندار قزوین در مراسم گرامیداشت مقام پرستار که صبح شنبه در سالن ورزشی شهیدبابایی قزوین برگزار شد بیان داشت: پرستاران یکی از اقشار پرتلاش و ایثارگر جامعه به شمار می روند که باید از زحمات آنها قدردانی کنیم.
فریدون همتی افزود: خدمات جامعه پرستاری چه در زمان مبارزات مربوط به زمان پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و چه در شرایط آرام امروز کشور مایه آرامش مردم بوده و عطوفت این قشر در ارایه خدمات زبانزد است.
وی با اشاره به مواجهه کارکنان این شغل با شرایط سخت و حساس کاری، اضافه کرد:دولت تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق این شغل به کار می گیرد.
استاندار قزوین در ادامه با اشاره به راهپیمایی بزرگ ۲۲بهمن از مردم قزوین برای خلق حماسه ای بزرگ در طلیعه سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کرد و گفت: ملت ایران با این حرکت پرشور خود به ترامپ و امثال او اعلام کردند که ایرانیان به هیچ وجه زیر بار ظلم نمی روند و با این ملت نه با خشم و تهدید بلکه باید با ادب و متانت سخن گفت.
همتی ادامه داد: پیام این حماسه بزرگ همچنین این بود که ملت ایران در برابر کسانی که بدعهدی و بدرفتاری می کنند ایستادگی و مقاومت خواهند کرد.
رییس خانه پرستار استان قزوین نیز در ادامه این مراسم گفت:این تشکل با هدف اتحاد و انسجام پرستاران برای رسیدن به اهداف ملی پرستاران از سال ۸۰با مجوز وزارت کشور تاسیس شد و اکنون شعبه های آن در حال گسترش است.
مهدی ایرانی افزود: شعبات استانی خانه پرستار پس از استان های خوزستان و فارس، شهریورماه سال جاری در قزوین تشکیل و محل موقت ارائه خدمات آن نیز در دفتر نظام پرستاری قرار دارد.
وی، ایجاد انگیزه و آگاهی در بین جامعه پرستاری برای شرکت در فرایندهای اجتماعی کشور را از اهداف و برنامه های مهم این خانه اعلام کرد و ادامه داد:در سال های اخیر با پرچمداری خانه پرستار شاهد حضور پررنگ پرستاران در عرصه های مربوط به اجتماع بوده ایم.
در پایان این مراسم از چند تن از پرستاران استان قزوین با حضور استاندار و دو نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تقدیر شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.