مشهد- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از آموزه های حضرت زهرا(س) نشات گرفته است، گفت: در هر انتخاباتی اگر دشمن پشت سر کسی قرار گرفت که با رهبری زاویه دارد باید فاصله گرفت و در این زمینه روشنگریهای لازم انجام شود.

رویکرد حضرت زهرا(س) مبارزه با انحراف در رهبری بود

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی صبح شنبه در مراسم عزاداری سالگرد شهادت حضرت زهرا(س) در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: نهضت کربلا از دامن و تربیت حضرت زهرا(س) شکل گرفت و رویکرد ایشان به عنوان سرآغاز مبارزه با انحراف در رهبری شناخته می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: این یک رویکرد انقلابی است که مظلومیت حضرت زهرا(س) در دفاع از خط ولایت به صورت دقیق نمایان شود.

وی تاکید کرد: سیره سیاسی حضرت از جمله موضوعاتی است که باید به صورت دقیق مورد تحلیل بررسی قرار بگیرد.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: جریان مظلومیت حضرت فاطمه زهرا(س) در دل اهداف سیاسی ایشان نهفته است، مجهول ماندن محل قبر حضرت نیز از دیگر موضوعاتی است که باید علت آن در دل اهداف سیاسی بررسی شود.

وی گفت: وصیت حضرت زهرا(س) به امیرالمومنین(ع) مبنی بر انجام غسل و دفن به صورت شبانه تنها در ابعاد عاطفی دنبال نمی شود بلکه این مظلومیت در برابر دفاع از انحراف، در دفاع از رهبری جامعه تفسیر و تبیین می شود.

نماینده ولی فقه در خراسان رضوی ادامه داد: محور انقلاب اسلامی ایران نیز در راه مبارزه با انحراف از رهبری و حمایت از خط و جریان ولایت شکل گرفته و دشمنان نیز در شرایط فعلی به خوبی این موضوع را درک کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.