کرمان - مدیر عامل خانه مطبوعات استان کرمان گفت: نمایشگاه مطبوعات بعد از چندین سال وقفه مجددا در کرمان برگزار می شود

نمایشگاه مطبوعات محل تلاقی مردم، رسانه ها و مسئولان است

به گزارش قدس آنلاین، با حضور مدیر کل و معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، مدیر عامل خانه مطبوعات استان و نمایندگانی از دستگاههای مختلف، جلسه تعامل و هماهنگی ویژه نمایشگاه مطبوعات استان کرمان برگزار شد.

محمد رضا نژاد حیدری، مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمان در این نشست گفت: نمایشگاه مطبوعات محل تلاقی مردم و رسانه ها و رسانه ها و مسئولان است تا مسئولان بتوانند از ظرفیت این نمایشگاه برای بیان اقدامات انجام شده بهره بگیرند.

وی ادامه داد: نمایشگاه مطبوعات کرمان با مساعدت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همت بزرگ و سترگ استاندرای کرمان اجرا می شود، در این بین حضور و همراهی و حمایت نهادها و دستگاههای مرتبط در برگزاری هر چه باشکوه تر این نمایشگاه نقش تععین کننده ای دارد.

نژاد حیدری گفت:این نمایشگاه بعد از چندین سال وقفه مجددا برگزار می شود، بنابراین لازم است که حضور و همراهی اهالی رسانه استان و مسولان و نهادهای دولتی را به شکل مناسب داشته باشیم تا شاهد برگزاری نمایشگاهی با حداکثر کیفیت و کمیت باشیم.

وی تصر یح کرد: اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات، تمام تلاش خود را معطف برپایی مناسب این رویداد مهم رسانه ای استان نموده اند.

نمایشگاه مطبوعات استان کرمان از چهارم تا هشتم اسفند ماه در محل سالن ورزشی برق منطقه ای کرمان برگزار خواهد شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.