بیرجند- معاون هماهنگی و اموراقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: باید تلاش شود از خام‌فروشی در استان خراسان جنوبی جلوگیری شود و تا حد امکان فرآوری را در کنار اکتشافات فعال سازیم و این مطالعات ژئوفیزیک، شناخت استان را فراهم می‌کند.

باید برا ی فراوری مواد معدنی در خراسان جنوبی تلاش کنیم

به گزارش قدس آنلاین، بی‌بی عصمت سرفرازی ظهر شنبه در دیدار با رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور اظهارکرد: ظرفیت‌های زیادی در استان خراسان جنوبی وجود دارد که باید تلاش زیادی شود تا بستر برای فعالیت مردم فراهم شود.

 وی گفت:خوشبختانه در این دولت از سال ۹۲ برنامه‌ریزی در تمامی ادارات به صورت منظم انجام شده و طبق این برنامه‌ریزی در سازمان صنعت، معدن و تجارت هم برنامه‌ریزی خوبی انجام شده است که جایی بسیار امیدواری است و مسئولیت ما را هم چند برابر می‌کند.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های زیادی است که باید از آنها استفاده شود گفت: از خام فروشی مواد معدنی در استان جلوگیری و در زمینه فرآوری تلاش شود.

سرافرازی بیان کرد: مطالعات ژئوفیزیک فضایی از داشته‌های استان خراسان جنوبی را ترسیم می‌کند که گامی مهم است و در زمینه محیط زیست هم نگاه همه جانبه وجود دارد و برای هرگونه همراهی با نهادهای مربوطه آمادگی داریم.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه امنیت نیروی انسانی بسیار مهم است و نگهداشت جمعیت بسیار مهم است باید متناسب با ظرفیت‌ها و اشتغال برنامه‌ریزی کنیم.

سرفرازی افزود: اشتغال یکی از اولویت‌های نظام است و با توجه به توجه وزیر صنعت، معدن و تجارت به  استان خراسان جنوبی امیدواریم در این زمینه شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.