تربت حیدریه- عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز وظیفه علمای ما آنست که وارد صحنه شده و با کسانی که به اسم خردورزی قصد مذاکره با آمریکا را دارند، برخورد کنند.

برخورد با افرادی که به اسم خردورزی قصد مذاکره با آمریکا را دارند از وظایف علماست

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سیداحمد خاتمی ظهر شنبه در جمع طلاب و روحانیان تربت حیدریه در مدرسه علمیه هراتی این شهر استکبار ستیزی را یکی از مهم ترین پیام های گفتمان فاطمی عنوان کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: علمای ما امروز باید با تاسی از گفتمان فاطمی و با مشاهده کوچکترین انحراف از این اصل مترقی ساکت نشینند.

وی افزود: در گفتمان فاطمی اصل بر حمایت از ولایت است و حضرت فاطمه(س) در طول حیات پربار خود نسبت به تبیین نقش اساسی ولایت به منظور پیشگیری از به انحراف کشیده شدن آن بعد از رحلت پیامبر(ص) مجاهدات بسیاری کردند.

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه(س) مبدع گفتمانی بودند که چهار ویژگی تبعیت از ولایت، تبیین مفهوم ولایت، خستگی ناپذیری برای دفاع از ولایت و ایثار برای ولایت را داشت و متاسفانه امروز در برابر آن بعضا شاهد ترویج گفتمان ولایت ستیزی در جامعه هستیم.

وی اظهار کرد: آن بانوی بزرگوار برای زنده نگه داشتن تفکر ولایت، مقاومت و ایثارگری بسیاری از خود نشان داده و حتی جان خود را بر سر این کار نهادند.

امام جمعه موقت تهران گفت: انقلاب ما امانت خداوند، پیامبر(ص)، ائمه اطهار(ع) و شهدا است و برای حفظ آن باید از هیچ کوششی دریغ نکرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.