خرم آباد – معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری لرستان از سرمایه گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی در حوزه اشتغال استان خبر داد.

سرمایه گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی در حوزه اشتغال لرستان

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد غضنفری عصر شنبه در حاشیه جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در جمع خبرنگاران به تصویب ۶۲۱ مصوبه این کارگروه اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از ۵۱ درصد مصوبات ستاد تسهیل استان اجرایی شده و ۳۴ درصد دیگر از این مصوبات در دست اقدام است.

وی عنوان کرد: برای پیگیری مصوبات ستاد تسهیل کمترین توقف در دستگاه های اجرایی را داشته ایم بطوریکه کمتر از ۲ درصد مصوبات اجرایی نشده این کارگروه مربوط به عدم پیگیری دستگاه های اجرایی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری لرستان افزود: ۱۲ درصد از مصوبات اجرایی نشده کارگروه تسهیل لرستان ناشی از عدم پیگیری متقاضیان بوده است.

غضنفری به مطرح شدن مشکل ۷ مورد از واحدهای صنعتی استان در جلسه ستاد تسهیل امروز اشاره کرد و گفت: در این جلسه مصوباتی برای رفع مشکلات این واحدها درنظر گرفته شد همچنین برخی بخش نامه های ابلاغی به استان مطرح شد تا این بخش نامه ها برای اجرایی شدن ملاک عمل دستگاه ها و بانک های استان قرار گیرند.

وی افزود: مطابق یکی از این بخش نامه ها، واحدهایی که تا قبل از تیرماه سال ۸۸ در متاطق کمتر توسعه یافته فعالیت خود را آغاز کرده اند نرخ سود تسهیلاتی که از محل صندوق ذخیره ارزی دریافت کرده اند باید مطابق همان ماخذ باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری لرستان در ادامه بیان داشت: حاصل عملکرد اقتصاد مقاومتی دستگاه های اجرایی استان تا پایان خرداد سال ۹۶ منجر به معرفی مدیران برتر در این زمینه خواهد شد.

غضنفری با بیان اینکه در طول هفته جاری کمیته ای در تهران برگزار و عملکرد مدیران در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تبیین می شود، ادامه داد: ۵ نفر از مدیران بانک ها و دستگاه های اجرایی استان که در تحقق اقتصاد مقاومتی در لرستان تلاش کرده اند انتخاب شده و به عنوان مدیران برتر مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی به جهش چشمگیر حجم سرمایه گذاری های انجام شده در حوزه اشتغال استان اشاره کرد و گفت: مطابق آخرین آمار حجم کل سرمایه گذاری صورت گرفته در لرستان حدود ۳ هزار و ۲۵۸ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۲ هزار و ۲۵۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بانک های استان و در حوزه اشتغال صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.