۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 502878

افسر آماده منطقه ۵ فرماندهی آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی مرگبار در یک ساختمان مسکونی خبر داد و گفت: در این حادثه متاسفانه مرد میان سال فوت کرد.

آتش سوزی مرگبار در ساختمان مسکونی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، وقتی شهروندان متوجه بروز آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی شدند با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳ و ۹۹ را ساعت ۱۱:۳۴ امروز به خیابان مخبر جنوبی رهسپار کرد.

اصغر آوانلو افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی به مساحت تقریبی ۷۰ مترمربع آتش سوزی رخ داده و دود بسیار غلیظی از پنجره های این ساختمان خارج می شد.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی به سرعت با استفاده از تجهیزات کامل، نردبان دستی و لوله های آبرسانی خود را به طبقه دوم رساندند و در مدت زمان کوتاهی شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.

آوانلو افزود: آتش نشانان در حین مهار شعله های آتش با پیکر نیمه سوخته یک مرد میانسال مواجه شدند که پس از حضور عوامل اورژانس مشخص شد وی در همان لحظات اولیه بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

وی گفت: نیروهای عملیاتی پس از مهار آتش سوزی و ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند. علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی منطقه پنج عملیات در دست بررسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.