رشت- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت: در مدت سه ماه اخیر ۴۲۷ میلیون لیتر سوخت نفت‌گاز در نیروگاه‌های تولید برق گیلان مصرف شده است.

۴۲۷ میلیون لیتر نفت‌گاز در نیروگاه‌های برق گیلان مصرف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان علی‌اصغر عباسی با اشاره به فعالیت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان در دو حوزه در بارش برف اخیر اظهار کرد: با توجه به شرایط استان احتمال مسدود شدن مسیر استان اردبیل به گیلان را می‌دادیم و تمام جایگاه‌های سوخت‌رسانی این مسیر را تقویت کردیم.

وی ادامه داد: در مدت ۲۴ ساعت دو میلیون لیتر فرآوده‌های سوختی بیش از حد روزهای معمول به جایگاه‌های سوخت ارسال شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان به سابقه بسته شدن مسیر در محور هراز در استان مازندران اشاره کرد و افزود: هماهنگی لازم را با شرکت گاز انجام شد زیرا مطمئن بودیم سوخت جایگاه‌های گاز طبیعی در محور مواصلاتی شرق گیلان قطع می‌شود.

عباسی با بیان اینکه از نظر سوخت‌رسانی در بحران برف اخیر مشکلی نداشتیم، تصریح کرد: در ساعت‌های اولیه بارش برف تانکرهای نفتکش را از مسیرهای مواصلاتی خارج کردیم.

وی، سوخت‌رسانی تانکرها در بعضی از مواقع در محور شرق گیلان را تا ۱۷ ساعت در مسیر عنوان کرد و گفت: از ۵۰ دستگاه تانکر از ناوگان استان ایلام بهره گرفتیم ضمن اینکه برای سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های برق از تانکرهای استان اراک استفاده شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان خاطرنشان کرد: در بارش برف اخیر تصادف ناشی از نفتکش‌ها را در استان نداشتیم.

عباسی، مصرف نیروگاه برق رشت را ۷۶ لیتر سوخت در ثانیه ذکر کرد و یادآور شد: نیروگاه پره‌سر ۳۸ لیتر در ثانیه سوخت مصرف می‌کند.

وی با اشاره به شرایط مطلوب سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های برق رشت و پره‌سر، اظهار کرد: در بارش برف اخیر توانستیم روزانه ۳۰۰ هزار لیتر نفت‌کوره سوخت مصرفی کارخانه سیمان لوشان را تامین کنیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان، بیشترین تردد تانکرهای نفتکش در جاده‌های استان را در سه ماه اخیر دانست و بیان کرد: در مدت مذکور ۴۲۷ میلیون لیتر نفت‌گاز در نیروگاه‌های تولید برق گیلان مصرف شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.