زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی ۳-۱ مقابل اوساسونا مدعی شد که با وجود اختلاف امتیاز بسیار بین تیم او و حریف، اوساسونا نمایش بسیار خوبی داشت.

زیدان: اوساسونا حریف قدری بود/تفاوت امتیاز نقشی در این برد داشت

به گزارش قدس آنلاین، تیم رئال در ابتدا با گل رونالدو از حریف خود پیش افتاد ولی اوساسونا موفق شد کار را به تساوی بکشاند و موقعیت‌هایی داشت که گل برتری را نیز بزند ولی در نهایت ایسکو و واسکز دو گل دیگر برای رئال به ثمر رساندند تا شاگردان زیدان، دست پر زمین را ترک کنند. حال زیدان تاکید کرد که با وجود اینکه تیم صدرنشین او با تیم قعرجدول بازی می‌کرد ولی این اختلاف امتیاز تاثیری در جریان بازی نداشت.

او گفت:" تفاوت امتیازات بین دو تیم، نقشی در چیزی که دیدیم نداشت. بازی رقابتی و دشواری بود. تفاوت امتیازات دو تیم نقش بسیار کمی در زمین ایفا می‌کرد.هر رقیبی کار ما را سخت تر می‌کند."

زیدان درباره درگیری ایسکو و تانو که منجر به مصدومیت شدید تانو شد گفت:" قطعا برای تانو ناراحت هستیم. برایش آرزوی بهبودی می‌کنیم. دانیلو نیز مصدوم شده و فردا تست های پزشکی انجام خواهد شد."

ایسکو نیز درباره مصدومیت تانو گفت:" اتفاق تلخی بود. زانوهای ما برخورد داشت. وقتی او فریاد می‌زد «ساق پایم، ساق پایم» ، دوست نداشتم نگاه کنم. تنها برایش آرزوی بهترین ها را دارم."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.