زاهدان- فرمانده نیروی انتظامی گفت: ما باید تلاش کنیم که با امکاناتی که در اختیار داریم ماموریت های خود را به خوبی انجام دهیم و با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی که مورد تاکید مقام معظنم رهبری می باشد به مردم خدمت رسانی کنیم.

روحیه جهادی باید در تمام بخش های نیروی انتظامی جاری شود

 به گزارش قدس آنلاین، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در کمیسیون عملیات انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: تلاش می کنیم که از نظرنیروی انسانی، تجهیزات دفاعی، نظامی و تجهیزات عمومی پاسگاه ها، کلانتری ها و برجک های مرزی را تقویت کنیم.  
سردار حسین اشتری با اشاره به گستردگی مرز و با توجه به موضوع امنیت و حضور اشرار و گروه های مسلح و باند های قاچاق مواد مخدر، کالا، انسان و اتباع غیر مجاز و وجود مشکلات و نیازمندی های استان بر رفع این خلا ها تاکید کرد. 
این مقام ارشد انتظامی در ادامه بر تشکیل کمیسیون ویژه شرق کشور تاکید کرد و گفت: در این کمیسیون نیازمندی های موجود در این منطقه احصا خواهد شد و با برنامه ریزی مدون و استفاده از توان دستگاه های مرتبط با حوزه امنیت بر رفع نیازمندی ها اقدام خواهیم کرد. 
سردار اشتری تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم که با امکاناتی که در اختیار داریم ماموریت های خود را به خوبی انجام دهیم و با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی که مورد تاکید مقام معظنم رهبری می باشد به مردم خدمت رسانی کنیم.
 وی افزود: ما زمانی می توانیم با امکانات محدود بیشترین کارایی و اثر بخشی را داشته باشیم که با روحیه جهادی حرکت کنیم و نمونه آن تلاش رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس بود که جانانه از مرز و بوم کشور دفاع کردند و باید این روحیه در تمام بخش های نیروی انتظامی جاری و ساری شود. 
فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همه باید تلاش کنند که از امکاناتی که در اختیار داریم بهترین استفاده را کنیم و توجه به امر آموزش کارکنان می تواند در رسیدن به این هدف و ارتقا کیفیت ماموریت ها کمک کند. 
رئیس پلیس کشور اعتماد داشتن فرماندهان به امر آموزش را بسیار مهم خواند و اظهار داشت: فرماندهان با ارائه آموزش به کارکنان تحت امر برابر دستورالعمل های ابلاغی و نظارت بر اجرای آنها می توانند در رسیدن به موفقیت ها کمک کنند. 
وی نتایج راه اندازی قرارگاه جهادی آموزش را طی دو سال گذشته خوب ارزیابی کرد و گفت: با ارائه آموزش های لازم در این مدت توانسته ایم ۴۸ درصد تعداد شهدا را علی رغم افزایش ۱۵ درصدی ماموریت ها کاهش دهیم. 
فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود بر همکاری و هم افزایی مشترک بین نیروی انتظامی و سپاه پاسداران، بسیج، دستگاه قضایی، امنیتی و شورای تامین تاکید کرد و گفت: از ظرفیت این دستگاه ها برای ارتقا امنیت باید استفاده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.