سمنان- رئیس سازمان بنیاد مسکن با اشاره به اجرای طرح های رونق گردشگری در روستاهای کشور، گفت: در اجرای این طرح، هر یک از روستائیانی که بخشی از منزل مسکونی خود را برای اسکان گردشگران اختصاص دهد، ۲ فقره تسهیلات ساخت مسکن می‌گیرد.

تسهیلات ساخت مسکن به عنوان مشوق های گردشگری به روستاییان اعطا می شود

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا تابش ظهر یکشنبه در گردهمایی اعضای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران استان سمنان در مرکز این استان با تأکید بر لزوم رونق اشتغال و درآمدزایی روستائیان کشور اظهار کرد: اجرای طرح‌های در راستای ایجاد درآمد و اشتغال برای روستائیان یکی از محورهای فعالیت بنیاد مسکن در راستای توسعه متوازن در کشور است.

رئیس سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای طرح طبقه‌بندی روستاهای کشور با هدف شناسایی منابع و مزیت‌های روستاها و نیز تخصیص اعتبارات و افزایش رقابت بین روستاها در رونق روستاها خبر داد.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی در بیش از ۱۵ هزار روستای کشور خاطرنشان کرد: برای بیش از ۳۸ هزار روستای با جمعیت بیش از ۲۰ خانوار کشور طرح هادی تهیه شده است.

بافق با اشاره به اینکه ۲ میلیون واحد مسکونی روستایی در کشور مقاوم‌سازی شده است افزود: برای احداث و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در کشور تاکنون بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت اعطا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.