معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه اکنون در ایام شکوفایی مجدد اقتصاد ایران قرار داریم، گفت: با عبور از رکود اقتصادی فضای بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری و رونق کار و تلاش به وجود آمده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور: از رکود عبور کرده ایم

به گزارش قدس آنلاین، محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور امروز در آیین افتتاح نمایشگاه صندوق‌های بازنشستگی، پیشران اقتصاد با اشاره به اینکه در ایام شکوفایی مجدد اقتصاد ایران قرار داریم، اظهار داشت: هم‌اکنون با پشت‌سر گذاشتن رکودهای پیاپی، تحریم‌های متمادی ظالمانه در سایه تلاش و کوشش سرداران عرصه سیاست خارجی و حمایت رئیس جمهور فضای رونق اقتصادی فراهم شد.

وی افزود: صحنه اقتصاد این کشور برای کسب و کار و تلاش و کوشش فراهم شده و در این باره پروژه‌های عظیمی را در کشور پیاده‌سازی کرده‌ایم؛ از جمله این پروژه‌های عظیم تحول در حوزه کشاورزی و افزایش کسب و کارها در این بخش اقتصادی است.

شریعتمداری با بیان اینکه تأمین نیازمندی‌ حمل‌ونقل هوایی بدون استفاده از منابع داخلی کشور اقدام بسیار خوبی بود، گفت: با پشت‌سر گذاشتن ابرچالش‌های اقتصاد ایران از جمله رشد منفی و بی‌ثباتی با تورم 40 درصدی شرایط مطلوبی فراهم شده است، اما همچنان با مشکل بیکاری دست به گریبانیم.

وی با بیان اینکه با ورود سالانه یک میلیون و 200 هزار نفر به بازار کار کشور، 700 هزار شغل به طور میانگین در هر سال ایجاد کرده‌ایم، تصریح کرد: ایجاد اینچنین میزان اشتغالی به گواه آمارهای وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و تعداد بیمه‌ شدگان محقق شده است و با توجه به نیروهای کار کشور اطمینان می‌دهیم که چرخ‌های توسعه بیش از گذشته به حرکت درآید.
منبع: فارس
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.