رصدخانه، نام بسته خبری روزانه "قدس" است که در آن، خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را می خوانید.

رصدخانه /نعمت زاده: خب! بنویسند

نعمت زاده: خب! بنویسند

تسنیم/ محمدرضا نعمت‌زاده - وزیر صنعت- دیروز در حاشیه یک کنفرانس سرمایه‌گذاری گفت: مبادا با پِخ دستگاه نظارتی در برویم اینکه کار بکنیم و حالا برایمان بنویسند که ۱۸ شرکت پتروشیمی دارد؛ خب بنویسند.

آقای ترامپ!  فیلم‌ ایرانی ببین

عصرایران/ جمشید اکرمی- استاد رشته سینما در امریکا- در نشریه ایندی وایر در نامه سرگشاده ای به ترامپ پیشنهاد کرد برای شناخت ایران چند فیلم ایرانی تماشا کند.

رپورتاژ سی ان ان برای ایران

فرارو/ همزمان با سیاست‌های ضد مهاجرتی ترامپ، شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان با معرفی جاذبه های گردشگری ایران دوباره مردم دنیا را به سفر به این کشور دعوت کرد.

دست چپ بشار

باشگاه خبرنگاران/  به گزارش العالم به نقل از الحدث نیوز، مخالفان بشار اسد با استناد به ویدئوی دیدار وی با هیات پارلمانی بلژیک، باز هم از سکته مغزی رییس جمهور سوریه سخن می گویند. آنان مدعی هستند اسد در این دیدار دست چپ خودش را تکان نداده، پس سکته کرده است.

خبرنگاران در زیرزمین

باشگاه خبرنگاران/ پایگاه اینترنتی نشریه هیل نوشت: رئیس جمهور آمریکا هنگام بازی گلف با نخست وزیر ژاپن، خبرنگاران را در زیرزمین حبس کرد.

یک خبرنگار هم چنین توییت کرد: خبرنگاران در زیرزمین نگه‌داری شدند که پنجره‌هایش با پلاستیک سیاه پوشیده شده بود تا نتوانند بازی را ببینند.

بدلِ ترامپ

مهر/ آلک بالدوین که بازیگر هالیوودی است آن قدر جالب به شکل ترامپ درمی‌آید و ادای او را در می‌آورد که روزنامه دومینیکنی به نام «ال ناسیونال» عکس اش را به جای ترامپ استفاده کرد اما سپس پوزش خواست.

هشدار همسایه

اصلاحات آنلاین/ رئیس جمهوری افغانستان می گوید: اگر پاکستان و ایران به اخراج مهاجران افغان ادامه دهند کابل همه روابط بازرگانی خودش را با این دو کشور قطع می کند.

اشتراک دیدگاه زیباکلام و الله کرم !  

فرارو/ در مناظره الله‌کرم و زیباکلام - فعالان سیاسی-با نام «رسانه ملی و مطبوعات آزاد» در دانشگاه شیراز،  الله‌کرم گفت: دولت‌ها اجازه پخش حقایق را به رسانه ملی نمی‌دهند. زیباکلام نیز افزود: رسانه مستقل و آزاد در ایران معنا ندارد.

نامزد ذخیره

فارس/ اسدالله بادامچیان- عضو ارشد حزب موتلفه- می گوید: میرسلیم نامزد قطعی است هرچند نامزد ذخیره هم داریم.

منفعت عظیم !

ایسنا/ به نوشته رأی الیوم، گروه تروریستی داعش اعضایش را به جنگ با آنچه «ائمه کفر» می‌نامد فراخواند و قتل علما را خیر و منفعت عظیم دانست.

انتقاد از صدا و سیما

24 آنلاین/ صدا و سیما در اقدامی بی‌سابقه، تهدید و توهین ترامپ در واکنش به سخنان حسن روحانی را در راهپیمایی ۲۲بهمن در بخش‌های خبری با صدای اصلی پخش کرد.

پیش به سوی ایران

جام نیوز/ حضور پررنگ هنرمندان خارجی در دومین جشنواره حقوق بشر آمریکایی، شگفتی‌ساز شد. این جشنواره در دو بخش کاریکاتور و پوستر برگزار می شود.

بیش از آن چه فکر می‌کردم

جام نیوز/ دونالد ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت: هزینه ساخت دیوار مرزی با مکزیک بیشتر از آن چیزی است که دولتش فکر می کرد.

وحشت از بمب منفجر نشده

ایران/ درپی کشف یک بمب 230 کیلوگرمی منفجر نشده از جنگ جهانی دوم، دست کم 70 هزار نفر از سکنه یک شهر یونان تخلیه شدند.

تعطیلی برای شهرآورد

میزان/ مسؤولان مدرسه ای در تهران برای تماشای بازی شهرآورد تهران، مدرسه را زودتر از موعد تعطیل کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.