بوشهر- تیم‌های فوتبال ساحلی ایتالیا، اوکراین، لهستان و ایران دردر قالب تورنمنت بین‌المللی پرشین کاپ ۲۶ بهمن ماه در بوشهر به مصاف یکدیگر می روند.

تیم‌های فوتبال ساحلی ایتالیا، اوکراین، لهستان  و ایران به مصاف هم می روند

به گزارش قدس آنلاین، تورنمنت بین المللی چهار جانبه فوتبال ساحلی پرشین کاپ با حضور چهار تیم ایران، ایتالیا، لهستان و اوکراین از ۲۶ تا ۲۸ بهمن ماه در زمین فوتبال ساحلی دهکده گردشگری بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر  ظهر یکشنبه در حاشیه ورود تیم‌های فوتبال ساحلی ایتالیا، اوکراین و لهستان برای شرکت در تورنمنت بین‌المللی پرشین کاپ اظهار کرد: در افتتاحیه تورنمنت پرشین کاپ روز سه شنبه دو تیم  ایتالیا و اوکراین ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

محمد نجفی با اشاره به اینکه این رقابت ها در ورزشگاه ساحلی بوشهر برگزار می‌شود اظهار داشت:دومین دیدار روز نخست بین دوم تیم ایران و لهستان ساعت ۱۹ برگزار می‌شود.

وی افزود: در روز دوم بازی‌ها نیز ابتدا در ساعت ۱۷ و ۴۵ ایتالیا و لهستان دیدار می‌کنند و در دیدار دوم نیز ایران و اوکراین ساعت ۱۹  به مصاف یکدیگر می‌روند.

نجفی با بیان اینکه در روز پایانی مسابقات لهستان و اوکراین با هم بازی می‌کنند گفت: در این روز پس از دیدار دو تیم لهستان و اوکراین مراسم اختتامیه بین دو تیم ایران و ایتالیا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم ملی ایران از سه روز پیش وارد بوشهر شده تصریح کرد: تیم‌های ملی ایتالیا، لهستان و اوکراین بعنوان سه تیم دیگر این مسابقات امروز وارد بوشهر شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.