۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
کد خبر: 503278

یاسوج- شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد شامگاه یکشنبه با حضور دبیر اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، مشاور منابع انسانی و مشاور برنامه‌ریزی معاون فرهنگی وزارت ارشاد و مسئولان استانی برگزار شد.

یاسوج میزبان نمایشگاه کتاب شد

به گزارش قدس آنلاین، نمایشگاه بزرگ کتاب در قالب ۱۳۵ غرفه در مصلای امام خمینی(ره) شهر یاسوج گشایش یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین اظهار داشت: ۴۰ هزار عنوان و حدود ۸۰۰ هزار جلد کتاب در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

رضا دهبانی‌پور با بیان اینکه ۱۳۵ غرفه در این نمایشگاه برپا شده است، افزود: ۲۴۰ ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه بزرگ کتاب یاسوج حضور دارند. نمایشگاه بزرگ کتاب هر سال یک‌بار به‌صورت استانی برگزار شده که فرصت خوبی برای دسترسی آسان‌تر به کتاب محسوب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد ‌استان کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب کتاب سال استان خبر داد و با بیان اینکه این رویداد فردا در حاشیه نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود، هدف از این اقدام را تشویق بیش از پیش نویسندگان، ناشران و چاپخانه‌های استان عنوان کرد.

دهبانی‌پور خرید کتاب از دست مؤلفین را از دیگر اقدامات این اداره‌کل در راستای حمایت از حوزه کتاب و کتاب‌خوانی عنوان و ابراز کرد: امسال ۸۰ میلیون تومان کتاب از مؤلفان خریداری شد. اهدای کتاب رویداد دیگری است که به این منظور سالیانه حدود ۲۰۰ میلیون تومان کتاب خریداری و به دستگاه‌های فرهنگی اهدا شده و یا برای تجهیز کتابخانه‌های تخصصی استفاده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.