شیراز- مردم حزب‌الله و شهیدپرور شیراز با امضای طوماری ضمن تقدیر از مواضع انقلابی نماینده مقام معظم رهبری در فارس، برکناری مسئولان هنجارشکن در این شهر را خواستار شدند.

شیرازی‌ها برکناری مسئولان هنجارشکن در این شهر را خواستار شدند

به گزارش قدس آنلاین، در طوماری که به‌عنوان اعتراض با رفتارهای هنجارشکنانه برخی از مسؤولان استانی نوشته شده و به امضا جمع کثیری از مردم این شهر مقدس رسیده آمده است: هفته‌ای که گذشت شاهد فریاد انقلابی آیت‌الله اسدالله ایمانی علیه هنجارشکنی در مراسم شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام بودیم، که ایشان طی بیاناتی دردمندانه مواضع صریح خود را اعلام کرد و اکنون نوبت مسؤولان کشور است که ردای مسؤولیت را از اندام ناموزون برخی در این استان بیرون آورده و ضمن برخورد قانونی با مقصران این قصه پرغصه، درس عبرتی به دیگران بدهند.

در این طومار تصریح شده است: شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) در ایران اسلامی است که مرقد تابناک حضرت احمد ابن موسی (ع) و دیگر مرقدهای شریف در آن نورافشانی می‌کند.

در این طومار اضافه شده است: خاک پاک شیراز معطر به وجود بزرگانی مانند ملاصدرا، حافظ، سعدی، شهید دستغیب و هزاران شهید گلگون‌کفن است.

در این طومار خاطرنشان شده است: ما مردم شیراز حمایت قاطع خود را از مواضع انقلابی و لازم‌الاجرای آیت‌الله ایمانی اعلام کرده، و منتظر دستورات تهران برای برخورد قانونی با مسببیان و عزل مقصران از مسؤولیت هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.