قزوین- رئیس پلیس راه قزوین گفت: تردد در گردنه های استان به علت وجود کولاک شدید به کندی صورت می گیرد و تردد وسایل نقلیه سنگین در آزادراه های قزوین-رشت و قزوین-زنجان با محدودیت روبه رو است.

تردد در برخی راه های قزوین با محدودیت روبه روست
به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ نصرالله بیگلری روز دوشنبه از لغزندگی و یخ زدن سطح جاده های استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به ادامه بارش ها تردد تریلرها و کامیون ها در آزادراه های قزوین-رشت و قزوین-زنجان محدود شده است.
وی با بیان اینکه مردم از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، افزود: در صورت سفر ضمن اطمینان از سلامت فنی خودرو، در طول سفر به مسائل ایمنی مانند رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل را در نظر داشته باشند و از هرگونه عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد خودداری کنند.
رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر تردد خودروها در سطح راه های اصلی و فرعی استان برقرار بوده و تنها در گردنه ها به علت وجود کولاک شدید، عبور و مرور به کندی صورت می گیرد.
همچنین بیش از ۷۵ گروه خودرویی به همراه ۲۴۰ نیروی پلیس، ۴۰ دستگاه آمبولانس و ۱۰۰ دستگاه خودرو امداد سبک و سنگین و تجهیزات دیگر در طرح زمستانی راه های ارتباطی استان قزوین تا پایان اسفند در سطح جاده های استان استقرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.