گیلان -تعداد ۱۰ جلد کتاب دفاع مقدس در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان رونمایی شد.

۱۰ جلد کتاب دفاع مقدس گیلان رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر ادبیات و امور نمایشی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان پیش از ظهر روز دوشنبه در آیین رونمایی کتاب‌های یادشده در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان در استانداری گیلان با اشاره به عنوان کتاب‌ها اظهار کرد: مجموعه چهار جلدی مقاله‌های همایش ملی ادبیات پایداری که در ابتدای سال جاری در دانشگاه گیلان برگزار شد، رونمایی شده است.

اسماعیل محمدپور، «ماه پشت خاکریز» را از کتاب‌های رونمایی شده در حوزه دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: کتاب «مهم‌تر از مهمات» خاطرات طنز رزمندگان گیلان به نویسندگی قربانعلی هاتف رونمایی شده است.

مدیر ادبیات و امور نمایشی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه کتاب «ماه پشت خاکریز» خاطرات شفاهی سردار محمد تقوازاد است، تصریح کرد: مصطفی مصیب‌زاده کتاب مذکور را تدوین و تألیف کرده است.

وی «سپیدخوانی واژه‌های خاموشی» را مجموعه نقد ادبی به کوشش رقیه آزادنیا معرفی کرد و گفت: کتاب «سنگر نیایش» مناجات‌نامه شهدای گیلان است.

محمدپور با اشاره به اینکه کتاب «مجاهدت‌های خاموش» خاطرات رزمندگان گیلان در مریوان است، خاطرنشان کرد: «قاصدک‌های خوش‌خبر» مجموعه شعر نوجوان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.