نویسنده مشهور برزیلی که با شاهرخ خان بازیگر مشهور بالیوودی دوستی نزدیک دارد، در یک پیام توییتری، به وی تبریک گفت و او را شایسته اسکار خواند.

پائولو کوئلیو به شاهرخ خان تبریک گفت/ تقدیر برای دفاع از مسلمانان

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از آسوشیتدپرس، پائولو کوئلیو هفتمین سال اکران فیلم «اسم من خان است» را به بازیگر مشهور  هندی تبریک گفت.

«اسم من خان است» که در آن شاهرخ خان با کاجول در نقش‌های اصلی ظاهر شده‌اند،   ۱۲ فوریه ۲۰۰۸ اکران شد.

در حالی که ۱۲ فوریه ۲۰۱۷ هفتمین سال اکران این فیلم بود که توسط کاران جوهر کارگردانی شده و به فیلمی پرفروش در سال ۲۰۰۸ هم در هند و هم در دیگر نقاط جهان بدل شد، کوئلیو از این فیلم تقدیر کرد.

شاهرخ خان در این فیلم در نقش رضوان خان بازی می‌کند که سراسر آمریکا را زیر پا می‌گذارد.

رمان نویس ۶۹ ساله در توییتر با تبریک گفتن به شاهرخ خان برای فرارسیدن هفتمین سالگرد اکران این فیلم تصویری از این پیام را در فیس بوکش هم منتشر کرد و یاد آور شد که «اسم من خان است» شایسته دریافت جایزه اسکار بود.

پائولو کوئلیو نوشت: «اسم من خان است و تروریست نیستم» هفتمین سال اکران این فیلم فوق‌العاده را تبریک می‌گویم.   وی نوشت: نه تنها این فیلم فوق‌العاده بود بلکه اگر هالیوود منوپول عده‌ای نبود، شاهرخ خان شایسته دریافت اسکار برای ایفای این نقش بود.

کاران از این رمان‌نویس برای توییت بزرگوارانه‌اش تشکر کرد.

کارگردان این فیلم در توییتر در پاسخ نویسنده برزیلی نوشت: مایه افتخار است که از فیلم ما اینقدر خوشتان آمده است. او برای شاهرخ خان هم توییت کرد: «ممنون رضوان ... برای گسترش عشقت... پیامت... بیگناهی ات...»

شاهرخ خان و کوئلیو مدت‌هاست با هم دوست هستند و احساسات‌شان درباره عشق و دوست داشتن دیگران را با هم به اشتراک می‌گذارند. این دو چهره بزرگ و شناخته شده همیشه یکدیگر را تشویق می‌کنند؛ شاهرخ خان با در دست داشتن کتاب‌های کوئلیو عکس می‌گیرد ودوستی این دو در طول سال‌ها گسترش یافته است.

در فیلم «اسم من خان است» شاهرخ خان در پس حملات ۱۱ سپتامبر به جنایت‌هایی که علیه مسلمانان در آمریکا می‌شود می پردازد و شخصیت اصلی یعنی رضوان که از سندرم آسپرگر رنج می برد سفری در سراسر آمریکا را شروع می‌کند تا بگوید مسلمانان تروریست نیستند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.