قزوین - مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین خبر داد: آزاد راه قزوین- زنجان تا عصر دوشنبه بازگشایی خواهد شد.

آزاد راه قزوین- زنجان تا عصر دوشنبه بازگشایی خواهد شد

رضا گروسی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت بارش برف در استان قزوین اظهار کرد: در حال حاضر آزاد راه قزوین –زنجادن مسدود است  و با تلاش ها و هماهنگی های صورت گرفته تا عصر امروز این محور مواصلاتی بازگشایی خواهد شد.
وی افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با معاونت عمرانی و اداره کل مدیریت بحران استانداری زنجان و تلاش تیم راهداری اکیپ هایی از  دو استان قزوین و زنجان در حال بازگشایی این محور هستند .
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: در دو محور  قزوین به تاکستان و قزوین به رشت با محدودیت تردد مواجه هستیم و تریلی ها حق عبور از این دو محور را تا اطلاع ثانوی ندارند .
وی ادامه داد: تردد سایر خودروها و سواری ها نیز در این محورها بدون زنجیر چرخ ممنوع است و به خاطر رعایت حال و تامین امنیت خود مسافرین و شهروندان از عبور و تردد آنها جلوگیری خواهد شد.
گروسی گفت: در مابقی محورهای مواصلاتی استان تردد و عبور و مرور ماشین آلات در جریان است .
مدیرکل مدیریت بحران استان اظهار کرد: از بعداز ظهر امروز از شدت بارش برف کاسته می شود و شاهد بارش های پراکنده در مناطق مختلف استان خواهیم بود اما بدلیل وزش باد و احتمال کولاک با یخبندان برخی از جاده ها و محورها مواجه هستیم که لازم است شهروندان گرامی از هرگونه جابجایی و مسافرت های غیرضرور پرهیز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.