بیرجند- نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح در هر جاهایی که هستند خار چشم دشمنان اسلام هستند و اگر امروز امنیت در کشور حاکم است به دلیل تلاش‌های شما و اتحاد ملت است و پیروزی در سایه وحدت است

نیروهای مسلح خار چشم دشمنان اسلام هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر  دوشنبه در دیدار با رئیس کانون بازنشستگان نیروی انتظامی کشور اظهار داشت: نیروی انتظامی یک نیرویی همه منظوره است که کارهای مختلفی بر دوشش است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی افزود: تشکیل نیروی انتظامی در طول تاریخ به زمان امام علی(ع) برمی‌گردد که برای نخستین بار به این منظور 5 نفر را معین کردند و با آنها شرط گذاشتند تا وظایف را عملیاتی سازند.

وی بیان کرد: در حکومت اسلامی باید شرایط قیود هدفمند باشد و لزوم نیاز جامعه به نیروی انتظامی همیشه مشهود بوده است.

عباید تصریح کرد: بازنشستگان نیروی انتظامی باید خود را موظف بدانند که تجربیات خود را به نسل‌های جدید و آینده منتقل کنید و شما نیروها، ذخیره جامعه و انقلاب هستید که کوله باری از تجربه دارید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: نیروهای مسلح در هر جاهایی که هستند خار چشم دشمانان اسلام هستند و اگر امروز امنیت در کشور حاکم است به دلیل تلاش‌های شما و اتحاد ملت است  چرا که پیروزی در سایه وحدت است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروی انتظامی یک نیروی همه‌جانبه است که مسئولیت‌های مختلفی بر دوش دارد و نیروی مسلح خاری در چشم دشمنان اسلام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.