احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، با نادرست ارزیابی کردن حضور داوران جشنواره فیلم فجر در مجلس برای پاسخگویی اتفاقات جشنواره سی و پنجم، گفت: بررسی جشنواره فیلم فجر به زودی و با حضور عوامل جشنواره انجام خواهد شد.

بررسی جشنواره فیلم فجر به‌زودی در مجلس انجام خواهد شد

به گزارش «قدس آنلاین»،  سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در شرایطی به پایان رسید که رای داوران ابهامات بسیاری را برای مخاطبان ایجاد کرد. نادیده گرفتن برخی فیلمهای جشنواره و همچنین موضوع تابعیت دوگانه داوران که به عقیده برخی بر روی داوری‌ها بی اثر نبوده است، ‌ باعث شد برخی هنرمندان و کارشناسان این جشنواره را بد ترین دوره در ۱۵ سال اخیر ارزیابی کنند.  

پس از این اتفاقات و در پی انتشار خبری مبنی بر حضور داوران جشنواره فیلم فجر در مجلس برای پاسخگویی اتفاقات جشنواره سی و پنجم، ‌ احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، این خبر را با اشاره به شان بالای مجلس نادرست ارزیابی کرد. وی با بیان اینکه بررسی جشنواره فیلم فجر به زودی و با حضور عوامل جشنواره انجام خواهد شد، مسائلی مانند دو تابعیت بودن برخی از داوران و رنجشی که در بدنه هنرمندان از چگونگی داوری ایجاد شده را از جمله موضوعات مهم عنوان کرد. سخنگوی کمیسیون فرهنگی همچنین از ارائه گزارش جشنواره فیلم فجر از طرف سازمان سینمایی و وزارت ارشاد به کمیسیون مجلس در چند روز آینده خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.