دبیرکل سازمان همکاری اسلامی تصویب قانون منع پخش اذان در قدس اشغالی توسط کابینه صهیونیست ها را نشانگر دشمنی با مردم فلسطین و اماکن مقدس دانست.

سازمان همکاری اسلامی قانون منع پخش اذان در قدس را محکوم کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از الیوم السابع، سازمان همکاری اسلامی تصویب قانون منع پخش اذان در قدس اشغالی توسط کابینه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

در همین راستا، «یوسف بن احمد العثیمین» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی تاکید کرد که این سیاست ها و قوانین نژادپرستانه و باطل، نشانگر دشمنی با مردم فلسطین و اماکن مقدس است.

وی همچنین نسبت به پیامدهای خطرناک این تجاوزات صهیونیست ها هشدار داد و تصریح کرد که این اقدامات درگیری های دینی را شعله ور می کند و تعدی خطرناک به تعهدات بین المللی درباره حق انجام شعائر دینی و احساسات مسلمانان است.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی از جامعه بین المللی درخواست کرد که با انجام اقداماتی، اسرائیل را به تعهد در قبال قوانین و توافق نامه های جهانی ملزم کند و این تجاوزات صهیونیست ها که امنیت و ثبات منطقه را تهدید می کند، متوقف گرداند.

گفتنی است، کابینه دولت رژیم صهیونیستی یکشنبه نسخه اصلاح شده پیش نویس قانون منع پخش اذان را به تصویب رساند و قرار است این قانون به منظور تصویب نهایی به کنست (پارلمان) ارائه شود.

به موجب پیش نویس این قانون، استفاده از بلندگو در مراسم های دینی و پخش اذان از ساعت ۱۰ شب تا ۷ صبح ممنوع می باشد. رژیم صهیونیستی مساجدی که از این قانون تخطی کنند را به پرداخت ۱۲۰۰ دلار جریمه مالی محکوم می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.