اهواز _ جمعی از مردم اهواز در اعتراض به شرایط سخت این روزهای خوزستان مقابل استانداری تجمع کردند و با بیان شعارهایی درصدد رساندن صدایشان به مسئولان بالا دستی شدند.

اهوازی ها مقابل استانداری تجمع کردند

به گزارش قدس آنلاین، هشتم بهمن توفان خاک استان را در نوردید و سبب قطع شدن برق و آب در بیشتر نقاط استان شد و این شرایط به شکلی بود که نه تنها مدارس، که حتی ادارات هم امکان ادامه فعالیت نداشتند و استان تعطیل شد.

ادامه این توفان در نهم بهمن، بازهم مدارس و ادارات به تعطیلی کشاند و زندگی مردم ۹ شهر استان را مختل کرد. توفانی دیگر از شامگاه ۲۲ بهمن در خوزستان قیامت به پا کرد و این بار در صبح شنبه، با مه همراه شد و در نهایت قطعی برق را به بیشتر نقاط استان چشاند.

این موضوع بهانه کمی نیست برای مردم که در مقابل استانداری تجمع کنند و از دولتمردان بخواهند که در اقدامات جدی در رفع این مشکلات انجام دهند و به همین دلیل مهم جمعی از مردم اهواز عصر دوشنبه مقابل استانداری جمع شدند و از استاندار که عالی ترین مقام دولتی در استان محسوب می شود، خواستند که صدای اعتراضشان را به گوش روسای خود برساند.

علی مسلمی، یکی از معترضان بود که حل مشکلات برق و آب را حق مردمی می دانست، وی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دیگر نمی‌توانیم این وضع را تحمل کنیم. آب و برق دائما قطع می‌شود و هوای پر از خاک روزهای سختی را برای ما ایجاد کرده است.  

محمد طاهری از معترضان با بیان اینکه وقتی آب و برق نداشته‌باشیم به زندگی عصر حجر برخواهیم گشت، بیان کرد: بار اول که برق و آب قطع شد فکر کردیم که موضوع جدی نیست اما تکران آن و بهانه های واهی از سوی مسئولان، باعث شد صبر مردم اهواز سر آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.