مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور گفت: در عرصه عمل، نه تنها به نفع هیچ جریانی نباید فعالیت کنیم بلکه باید نظارت کنیم که مدیران هم به نفع هیچ جریانی از امکانات دولتی استفاده نکنند.

تذکر انتخاباتی مشاور وزیر کشور به دولتی‌ها

به گزارش قدس آنلاین، محمدابراهیم شوشتری در همایش مدیران حراست فرمانداری‌ها و شهرداری‌های تابعه استانداری آذربایجان شرقی، با اشاره به وظایف پرحجم و پردامنه حراست‌ها در عرصه‌های مختلف، اظهار داشت: لازمه تحقق اهداف حراست و کمک به مدیریت سازمان، آسیب‌شناسی محیط و حضور جدی، به‌موقع و مستمر در آن است.

وی با اشاره به وظیفه حساس حراست در عرصه انتخابات، گفت: خوشبختانه مجموعه حراست وزارت کشور در انتخابات سال 94 در عرصه اطلاع‌رسانی و پیشگیری از حوادث مشکل‌آفرین، توفیق خوبی داشت و استفاده از تجربیات موفق آن انتخابات در انتخابات پیش رو ضروری است.

رئیس مرکز حراست وزارت کشور با بیان این که حراست‌ها در هر چهار رکن انتخابات شامل امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت، دخیل هستند، گفت: حفظ استقلال و جایگاه حاکمیتی حراست مهم‌ترین اصل در عرصه انتخابات است.

وی افزود: تمایل و گرایش فردی و فکری به جریان‌های سیاسی اشکالی ندارد، آن‌چه مهم است این است که در عرصه عمل، نه تنها به نفع هیچ جریانی نباید فعالیت کنیم بلکه باید نظارت کنیم که مدیران هم به نفع هیچ جریانی از امکانات دولتی استفاده نکنند.

شوشتری تاکید کرد: رصد دقیق اوضاع، کسب اطلاعات کافی، دقت و سرعت در اطلاع‌رسانی از رویدادها و حضور فعالانه و خلاقانه در عرصه از جمله وظایف مهم حراست‌ها در عرصه انتخابات است.

مشاور وزیر کشور در ادامه با اشاره به سیاست‌های این وزارتخانه در حوزه حراست، گفت: معتقدیم که حراست باید یک مشاور خوب برای مدیر و امین کارکنان باشد و بستر مناسب برای سالم‌سازی فضای اداری و خدمت شایسته به مردم را فراهم کند.

وی، همچنین مراقبت از فضای اداری، شناسایی آسیب‌ها، نظارت بر نحوه برخورد مدیران و کارکنان با مردم و پیشگیری از تهدیدهای فضای مجازی را از جمله وظایف مهم سازمانی حراست‌ها عنوان کرد.
منبع: تسنیم
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.