۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 503539

زن جوانی که در اقدامی هولناک دو کودک ۴ و ۸ ساله‌اش را در مشهد به قتل رسانده بود، روز گذشته روانه زندان شد.

اظهارات شوهر دوم زنی که دو فرزندش را در خواب کشت

قدس آنلاین - گزارش خبرنگار ما به نقل از علی اکبر احمدی نژاد، قاضی ویژه قتل عمد دادگستری مشهد حاکی است، این زن ۳۳ ساله که در پی یک سری اختلافات با همسر دوم خود، پس از خفه کردن دختر ۸ ساله و پسربچه ۴ ساله‌اش در خواب، دست به خودکشی زده بود، با حضور به موقع امدادگران اورژانس ۱۱۵ از مرگ حتمی نجات یافت.

وی که در تحقیقات قضایی و پلیسی به ارتکاب قتل دو فرزند خردسالش اعتراف کرد، روز گذشته و پس از بهبودی پس از مراقبت‌های پزشکی در بیمارستان سینای مشهد، با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد تا تحقیقات بیشتری روی این پرونده جنایی انجام شود.

قاضی احمدی نژاد خاطرنشان کرد: همسر ۶۷ ساله این زن نیز در تحقیقات انجام شده اظهار داشت که به خاطر بروز یک سری اختلافات حدود دو ماه پیش از همسرش جدا شده، اما طی این مدت مدام از نگهداری فرزندانش گلایه‌مند بود و نمی‌خواست از آن‌ها نگهداری کند.

وی افزود: او حتی ۱۴ سکه مهریه و پانصد هزار تومان نفقه ماهانه‌اش را هم از من گرفته بود و اینکه گفته می‌شود مشکل مالی داشته است، درست نیست. او به خاطر یک شوک عصبی احتمالاً دست به این جنایت زده است.

یادآور می‌شود که این زن جوان شب یکشنبه پس از خفه کردن دو فرزندش، رگ دست خودش را در حمام برید اما صبح که خواهرش برای سرکشی به خانه او در منطقه امام هادی مشهد رفته بود، امدادگران اورژانس ۱۱۵ را از ماجرا باخبر ساخت و به این ترتیب مانع مرگ خواهرش شد. دقایقی بعد نیز با حضور قاضی ویژه قتل و مأموران پلیس تحقیقات وسیعی در این زمینه آغاز شد که مشروح این حادثه در شماره دیروز روزنامه قدس (دوشنبه۲۵بهمن) به چاپ رسیده است.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.