خرم آباد- سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: با توجه به درخواست برخی از فرمانداران و تایید مدیریت بحران استان و برودت هوا ، یخبندان و لغزندگی معابر فردا سه شنبه ۲۶ بهمن ماه تنها مدارس دوره ابتدایی بخش اشترینان تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس دوره های اول و دوم متوسطه هم با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

مدارس دوره ابتدایی «اشترینان» تعطیل شد

به گزارش قدس آنلاین، خدا نظر دریکوند اظهار داشت: بر همین اساس تمامی مدارس ابتدایی و دوره های اول و دوم متوسطه شهرهای ازنا و الیگودرز و بخش های زاغه و بیرانشهر هم با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹صبح آغاز خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد : تعطیلی مدارس یک آسیب جدی است و باید تلاش فرمانداران و بخشداران رفع موانع موجود و فراهم کردن بستر مناسب برای فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس باشد و گزینه تعطیلی یا تاخیر در فعالیت مدارس تنها در شرایطی مطرح شود که چاره دیگری وجود نداشته باشد.

دریکوند در پایان بر این نکته تاکید کرد که اعلام تعطیلی مدارس بر اساس مصوبه شورای عالی مدیریت بحران استان صرفا از طریق آموزش و پرورش رسمیت دارد و سایر دستگاهها می بایست با آموزش و پرورش هماهنگی لازم را به عمل آورده و پیشنهاد خود را از طریق این دستگاه پیگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.