اصفهان- مدیر امور اجتماعی و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان از توزیع بیش از ۱۵ هزار قطعه کارت خرید هدیه سیصد هزار ریالی در میان دانش آموزان کم بضاعت اصفهانی تا اوایل اسفند ماه خبر داد.

دانش آموزان کم بضاعت اصفهانی کارت خرید دریافت می کنند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، مسعود مهدویان فر با اشاره به سنت هر ساله شهرداری اصفهان مبنی بر حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه گفت: امسال نیز همچون سالهای گذشته در ابتدای سال تحصیلی تعداد ۲۵ هزار قطعه اصفهان کارت یکصد هزار ریالی ویژه حمل و نقل درون شهری به منظور توزیع در میان دانش آموزان کم بضاعت در اختیار نمایندگان سازمان های حمایتی قرار گرفت.

وی ادامه داد: شهرداری اصفهان در ادامه این روند در آستانه فرارسیدن سال جدید تعداد ۱۵ هزار قطعه کارت خرید سیصد هزار ریالی را با هدف حمایت از این دانش آموزان کم بضاعت در اختیار نمایندگان سازمان های حمایتی قرار خواهد داد.

مدیر امور اجتماعی و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان و بندهای مندرج در صورت جلسه کمیته مساعدت، این کارتها طبق لیست اسامی ارائه شده توسط سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تا اواخر اسفند ماه توسط مسؤلان توزیع در اختیار دانش آموزان کم بضاعت شهر اصفهان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به جامعه هدف در نظر گرفته شده در طرح مذکور، اظهارکرد: تلاش خواهیم کرد تا این کارت ها در سه فاز که فاز اول آن توزیع در میان دانش آموزان کم بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، فاز دوم توزیع در میان دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس دولتی و دانش آموزان طرح رافع در مدارس غیر انتفاعی و فاز سوم توزیع در میان دانش آموزان تحت حمایت خیریه ها و سمن های حمایتی خواهد بود، در نهایت در اختیار دانش آموزان کم بضاعت قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.