دزفول- این بانوی فیلیپینی بیان کرد: پیش از این پیرو مسیحیت و مذهب کاتولیک بودم و زمینه ای درباره ی دین اسلام نداشتم ولی دوست دارم که در خصوص این دین بیشتر بدانم.

بانوی فیلیپینی به دین اسلام مشرف شد

به گزارش قدس آنلاین، در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) یک بانوی فیلیپینی با حضور در دفتر امام جمعه ی دزفول به دین مبین اسلام مشرف شد.

«فلور الیزا کاسپه» دانشجوی رشته ی پزشکی با امام جمعه ی دزفول دیدار و با به زبان آوردن شهادتین، به مکتب اسلام و مذهب شیعه گروید.

حجه الاسلام قاضی دزفولی در این دیدار به زبان ساده حضرت فاطمه زهرا(س) را معرفی کرد و ابراز داشت: حضرت صدیقه ی طاهره(س) دختر پیامبر اسلام، همسر اولین امام شیعیان و مادر امام حسن و امام حسین(ع)، و از نظر کمالات دینی، عقلی و انسانی کاملترین زن می باشد.

امام جمعه ی دزفول تصریح کرد: در قرآن از ایشان به عنوان هدیه ای که به پیامبر داده شده است نام برده شده و ایشان انسان کاملی است که نقشی که در خانواده و در تربیت فرزند و در مسائل اجتماعی داشته برای تمام زنان سرمشق و الگوست.

وی ادامه داد: انتظار می رود که پیرامون زندگی حضرت فاطمه ی زهرا(س) مطالعه کنید و سیره ی ایشان را به عنوان الگوی خویش قرار داده و سعی کنید که رفتار و اعمالتان شبیه به این بانوی بزرگوار بشود.

قاضی دزفولی ضمن آرزوی موفقیت برای این زوج جوان اظهار داشت: امیدوارم پیروان خوبی برای حضرت زهرا(س) و مکتب اهل بیت(ع) بوده و خداوند فرزندان خوب و صالحی به شما کرامت فرماید.

این بانوی فیلیپینی بیان کرد: پیش از این پیرو مسیحیت و مذهب کاتولیک بودم و زمینه ای درباره ی دین اسلام نداشتم ولی دوست دارم که در خصوص این دین بیشتر بدانم.

در پایان این دیدار امام جمعه ی دزفول یک جلد کلام الله مجید و یک تابلوی نفیس به این زوج جوان هدیه داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.