سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان با تاکید بر اینکه تیمش استحقاق ماندن در لیگ برتر را دارد گفت: با وجود مشکلات مالی همچنان به کارمان ادامه می دهیم.

الان وقت استعفا نیست/ سیاه جامگان استحقاق ماندن در لیگ برتر را دارد

قدس آنلاین - گروه ورزشی - جواد رستم زاده:  مشکلات داوری برای سیاه جامگان از یک طرف و مشکلات مالی از سوی دیگر باعث شده تا خداداد عزیزی روزهای پر فشاری را تحمل کند. او که برای نجات سیاه جامگان از سقوط یک تنه به آب و اتش زده این هفته باید تیمش را برای بازی بزرگی آماده کند.

بازی مرگ و زندگی مقابل تراکتورسازی. تیمی که برای قهرمانی می جنگد. بازی در مشهد است و خیلی ها امیدوارند که 3 امتیاز در مشهد ماندگار شود تا سیاه جامگان برای ماندن امیدوار شود. حتی خود عزیزی.

* داستان استعفای دسته جمعی کادرفنی بعد از بازی با تراکتورسازی چیست؟
اصلا همچین موضوعی نیست و به شدت تکذیب می کنم. چرا باید در این مقطع مهم ما استعفا بدهیم؟

* یکی از خبرگزاری ها نوشته به دلیل مشکلات شدید مالی.
مشکلات مالی که همچنان پابرجاست و هنوز حل نشده است. الان بچه های ما در این مقطع فصل فقط 20 درصد گرفته اند. کادرفنی هم از این داستان مستثنی نیستند. ولی این دلیل نمی‌شود که کادرفنی استعفا دهد.

* آیا مدیر کل تربیت بدنی در دیدارش از تمرینات شما قولی برای حل این مشکلات داد؟
آقای صبوریان به بنده لطف دارند.من هم به ایشان اعلام کردم اگر قرار است کمکی برای حفظ سیاه جامگان در لیگ برتر انجام شود الان بهترین زمان است و گرنه دیر می شود. الان بازیکنان ما با جان و دل و به خاطر حرمت گذاری به من دارند بازی می کنند. ولی این بازیکن تا چه زمانی می تواند به من حرمت بگذارد؟ بازیکن لیگ برتری که 60 هزارتومان در حسابش دارد برود بقالی بگوید من رفیق خداداد هستم چی می تواند بخرد؟ خانواده اش نمی گویند چرا مجانی بازی می‌کنی ؟به مدیرکل گفتم لطفا زودتر کاری بکنید تا انگیزه های این بازیکنان از بین نرفته و در روی من نایستاده اند.

* با این تفاسیر از مدیر کل قول حمایت مالی گرفتی؟
ایشان گفتند سه شنبه جلسه ای با مالکان باشگاه خواهند داشت تا راه کار مناسبی پیدا کنند. مدیرعامل باشگاه هم اعلام کرد پیش از بازی با تراکتورسازی با بازیکنان جلسه خواهد داشت.

* برای بازی با تراکتورسازی چه برنامه ای دارید؟
این بازی برای ما خیلی مهم و حیاتی است. هرچند بازی سختی است اما چاره ای نداریم که با امتیاز کامل از زمین خارج شویم. ما در بازی های گذشته هم عملکرد خوبی داشتیم و حتی می توانستیم از قم دست پر برگردیم اما دچار بدشانسی شدیم. ضمن اینکه بازیکنی که تمام حواسش به مشکلات مالی است قطعا موقع گل زنی و دفاع تمرکز ندارد.

* پس امیدوارید برای ماندن؟
تمام تلاش مان همین است. برای همین کار آماده ایم. باور کنید اگر مشکلات مالی این بچه ها حل شود تیم خوبی داریم و استحقاق ماندن در لیگ برتر را داریم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.