اصفهان- همایش جایگاه زنان درکارآفرینی وتوسعه پایدار به همت معاونت بانوان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ۹ اسفند امسال در اصفهان برگزار می شود.

همایش جایگاه زنان درکارآفرینی وتوسعه پایدار در اصفهان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، رئیس شورای سیاست گذاری همایش جایگاه زنان در کارآفرینی و توسعه پایدار هدف از برگزاری این همایش را معرفی زنان کارآفرین و تجربیات آنان به عنوان الگوهای موفق در عرصه کار و زندگی، تبادل تجارب زنان کارآفرین موفق در سطح ملی، ترویج و توسعه فرهنگ نقش آفرینی زنان در راستای دستیابی به توسعه اقتصادی و اجتماعی پایدار، تحلیل موانع حضور زنان در عرصه فعالیت های اقتصادی، کمک به ایجاد شبکه ای اطلاعاتی و ارتباطی میان زنان کارآفرین در سطح ملی، منطقه ای و جهانی و ترغیب بانوان کشور جهت حضور در فعالیت های کارآفرینی در سطح ملی و بین المللی خواند.
زهرا اخوان نسب گفت: ارج نهادن به جایگاه ارزشمند زنان به طور عام و بهره گیری از توانمندی ها و تجربیات موفق آنان به عنوان بخش بزرگی از ظرفیت کشور بسیار مهم و در خور توجه است.
وی ادامه داد: اولین همایش ملی بهینه کاوی تجربیات موفق زنان در حوزه های اقتصادی و کارآفرینی به منظور توسعه فرهنگ نقش آفرینی زنان در راستای دستیابی به توسعه پایدار برگزار می شود.
وی افزود: در سال های اخیر شاهد نبوغ زنان و نقش برجسته و سازنده آنها در صحنه های اقتصاد داخلی و خارجی بوده ایم، بر این اساس می توان با معرفی قابلیت های زنان و تجارب ارزشمند آنان در حوزه کسب و کار، جایگاه واقعی آنان را تثبیت کرده و به اعتلای کمی و کیفی جامعه کمک کرد.
رئیس معاونت بانوان اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: شهر اصفهان ظرفیت ها ی بالایی در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارا است بنابراین می تواند فرصت و بسترهای مناسبی را جهت حضور بیشتر زنان در حوزه های مختلف فراهم آورد.
اخوان نسب تصریح کرد: بانوان کشور را جهت حضور در فعالیت های کارآفرینی درسطح ملی و بین المللی ترغیب خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.