بجنورد – مسئول دفترهنرهای تجسمی حوزه هنری خراسان شمالی از برگزاری نمایشگاه آثار برتر جشنواره طراحی پوستر حریم ماه در استان کرمان خبر داد.

نمایشگاه آثار برتر جشنواره حریم ماه خراسان شمالی در کرمان دایر است

محمد کریمی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: برگزاری نمایشگاه آثار برتر جشنواره ها در دیگر استانهای کشور یکی از سیاست های حوزه هنری جهت معرفی قابلیت های هنری استان است.

وی اظهار کرد: جشنواره طراحی پوستر حریم ماه خراسان شمالی که با همکاری شرکت گاز استان در سال جاری برگزار شد در حال حاضر نمایشگاه آثار برتر این جشنواره با مشارکت شرکت گاز استان کرمان در این استان در حال برگزاری است.

وی افزود: همچنین نمایشگاه آثار برتر جشنواره سراسری کاریکاتور خراسان شمالی نیز در استانهای تهران، اراک و شیراز به مناسبت های مختلف برگزار شده است.

کریمی با اشاره به اینکه در سال جاری برای نمایشگاه آثار تولیدی نقاشی، بوم و رنگ در اختیار هنرمندان استان قرار دادیم، خاطرنشان کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری هنرمندان آثاری با موضوع شهدای غواص، انقلاب اسلامی و مدافع حرم تولید کردند که در معرض نمایش قرار گرفت.

وی افتتاح خانه کاریکاتور و خانه عکاسان را در استان مهمترین برنامه این حوزه در سال جاری جهت حمایت از هنرمندان استان عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.