اهواز – مجتمع تجاری شش طبقه در کیانپارس اهواز آسمان امروز سه شنبه دچار حریق شد.

۶ کار گر ساختمانی درمحاصره شعله های آتش

مقصود حقشناس در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین از نجات ۶ کارگر گرفتار در آتش خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۱۲:۱۴ دقیقه با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی خبر حادثه آتش سوزی در یک مجتمع شش طبقه واقع در کیانپارس نبش خیابان ۹ شرقی اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی خدمات شهرداری اهواز دو ایستگاه نزدیک محل حادثه واقع در کیان آباد و کیانپارس را به محل اعزام کرد و با توجه به ترافیک خیابان های منتهی به محل حادثه آتش نشانان  موفق شدند پس از گذشت ۴:۴۶ ثانیه در محل حادثه حاضر شوند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: ۶ کارگر ساختمانی که در محاصره دود و آتش قرار داشتند به لطف خدا و تلاش آتش نشانان توانستند به پشتیبان ساختمان انتقال داده شوند و از حادثه جان سالم به در ببرند.

حقشناس  در خصوص علت حادثه اظهار کرد: مواد به کار رفته در نمای ساختمان باعث سرایت آتش از طبقات میانی شد که در حال حاضر حریق مهار شده و در کنترل آتشنشانان است.

وی با بیان اینکه حریق ساختمان های مجاور را تهدید نمی کند، افزود: علت اصلی حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.