زاهدان- رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس با نام یاوران انقلاب و با رمز یا فاطمه الزهرا(س) از صبح سه شنبه در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

رزمایش الی بیت‌المقدس با رمز یا فاطمه الزهرا(س)در سیستان و بلوچستان آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمد مارانی در مراسم آغاز رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس که به‌صورت ویدیو کنفرانس در میهمان‌سرای سپاه زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: این رزمایش از امروز در ۱۹ شهرستان استان سیستان و بلوچستان با شعار "تقویت آمادگی دفاعی و حفاظت از تمامیت اراضی" آغاز و تا ۶ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه سیستان و بلوچستان حضور خواهران شیعه و سنی جنوب استان را از ویژگی‌های برجسته این رزمایش که در هفت مرحله انجام می‌شود، عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در این رزمایش ۹۸ گردان و ۲۳ هزار بسیجی خواهر و برادر حضور دارند، تصریح کرد: مرحله اول رزمایش بزرگ الی‌ بیت‌المقدس امروز در شهرهای کنارک، نیکشهر، قصرقند، سرباز، چابهار و فنوج اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار داشت: بسیج ظرفیتی عظیم برای دفاع از تمامیت ارضی و مقابله با تهدیدات دشمنان است و در کنار دیگر نیروهای نظامی کشور به‌عنوان الگو نقش‌آفرینی می‌کند.

سردار حسین معروفی افزود: بسیج توانسته در عرصه های مختلف عملکردی رضایت بخش را برجای بگذارد.

وی با بیان اینکه گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر برای اجرای این رزمایش آموزش‌های مختلف و تاکتیکی را فراگرفتهاند ادامه داد: این گردان‌ها در مدت رزمایش آن‌ها را عملی خواهند کرد که توان دفاعی نیروهای بسیجی را به‌نمایش بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.