۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 503959

مشکلات زندگی دیگر برایش چاره‌ای نگذاشته بود باید پالسی از شب مسافرکشی می‌کرد. آن شب هم مسافر را که سوار کرد حس خوبی نداشت بویژه که نشانی مسافر جایی در حاشیه شهر بود.

زورگیر کوچه خلوت را عکس‌های خصوصی از عروس به دام انداخت

قدس آنلاین - بعد از رساندن مسافرش در کوچه‌های دوست آباد آهسته می‌راند که مبادا برای اهالی منطقه که خیلی به افراد ناشناس روی خوش نشان نمی‌دهند مشکلی به وجود بیاورد. اما در نقطه‌ای تاریک و خلوت متوجه شد که موتورسیکلتی به سرعت به او نزدیک شد و راهش را بست تا به خودش آمد در محاصره سه جوانی بود که چاقو به دست تهدیدش می‌کردند.

ناچار تسلیم آن‌ها شد و سارقان زورگیر ۲۴۰ هزار تومان پول نقد و گوشی تلفن همراهش را برداشته و قبل از اینکه کسی سر برسد سوار بر موتور از محل دور شدند.

جوان تازه داماد نه تنها نتوانسته از مسافرکشی پولی برای خانه‌اش ببرد که همه پول کارش طی چند روز اخیر را که برای قسط بانک کنار گذاشته بود را هم از دست داده بود. پس راهی کلانتری شهید هاشمی نژاد شد و گزارش سرقت شبانه را به مأموران پلیس اعلام کرد.

سرهنگ محمد بوستانی رئیس پلیس مشهد درخصوص این پرونده به خبرنگار ما گفت: سارقان پس از اینکه تصاویر داخل گوشی همراه مرد را مشاهده می‌کنند وسوسه می‌شوند که او را بیشتر تلکه کنند، عکس‌های داخل گوشی مربوط به همسر جوانش بود، تصاویری کاملاً خصوصی که تازه داماد قصد داشت طی روزهای آینده به لابراتوار بسپارد یا به رایانه شخصی‌اش انتقال دهد، اما اکنون به دست عده‌ای خلافکار زورگیر افتاده بود. آن‌ها به تازه داماد گفتند اگر که می‌خواهی عکسهای همسرت به همراه شماره تلفنش در اینترنت منتشر نشود، باید برایمان پول جور کنی.

تازه داماد که مستأصل شده بود این مسأله را به مأموران تجسس کلانتری هاشمی نژاد گزارش کرد و آن‌ها وارد گود شده و طی اقدامات فنی و تخصصی پلیسی اقدام به ردزنی و شناسایی سارقان زورگیر کردند. آن‌ها در قراری صوری و در اقدامی غافلگیرانه یکی از عاملان اصلی سرقت و گرداننده باند را که حسن نام داشته و ۳۰ ساله بود را دستگیر کردند. متهم که معتاد به شیشه و کریستال بوده و سابقه ۵ فقره سابقه کیفری دارد در اعترافات اولیه‌اش گفت که پس از به دست آوردن گوشی ابتدا سراغ شماره‌هایی که به نام زن بود، رفتیم و برای آن‌ها مزاحمت ایجاد کردیم. سپس چشممان به عکس‌های همسر جوان این مرد افتاد و شیطان وسوسه‌مان کرد که با این عکس اقدام به اخاذی کنیم و چون تازه داماد نمی‌خواهد تصاویر همسرش منتشر شود به ما پول بیشتری خواهد داد، اما همین مسأله باعث شد که گرفتار شوم.

سرهنگ محمد بوستانی یادآور شد که تحقیقات از این متهم تا شناسایی همدستانش و دستگیری آن‌ها ادامه خواهد داشت.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.