این دوبزرگوار غیر از اینکه خانه و زندگیشان بدور از اشرافیت است، فرزندانشان را نیز از امورات سیاسی و اقتصادی منع کرده اند.

خاطراتی شنیدنی از زندگی شخصی امام و رهبری در رابطه با رسیدگی به محرومین

سردار سعید قاسمی یکی از فرماندهان سال‌های دفاع مقدس در گفتگو با«قدس آنلاین» با بیان اینکه استکبار ستیزی و حمایت از مستضعفین در داخل و خارج از کشور در ذات انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: اگر روزی جمهوری اسلامی ایران این ماهیت و ذات خود را از دست بدهد و از آن دست بردارد و به سمت فرهنگ انگلیسی فقط خودم پیش رود، باید جمهوری اسلامی عربستان یا پاکستان و ترکمنستان و امثالهم خطابش کرد.

وی با بیان اینکه ضرب المثل هایی از جمله اینکه " چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است" نشات گرفته از تفکرات انگلیسی است، تاکید کرد: اساس و ریشه انقلاب اسلامی ایران حمایت از محرومین و استکبار ستیزی جهانی و مبارزه با اشرافیت است؛ طبق همین اصول هم  وقتی بدون اجازه امام راحل در ایامی که ایشان در نجف اشرف بودند پنکه ای خریداری می شود تا از گرمایِ خرما پزان آن کمی آسودگی حاصل شود، ایشان با برافروختگی می گویند مگر مردم محروم هم پنکه دارند و بر همین اساس نهیب می زنند که شما می خواهید من را طاغوت کنید! ایشان حتی چین دار بودن پرده خانه شان را نهی کرده و در موردش می گویند(اشرافیت) از همین جاها شروع می شود.

سردار قاسمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز همانند امام راحل منشی ضد سرمایه داری دارند، گفت: در رفت و آمدی که آقای رحیم صفوی و همسرشان زمانی به خانه ایشان داشتند، مشاهده می شود که گاز خانه شان زنگ زده است که ضرورت تعویض یا تعمیر مطرح می شود که در مقابل حضرت آقا از این امر نهی می کنند.

وی با بیان اینکه هم رهبر فقید انقلاب و هم حضرت آقا ضد اشرافیت هستند، اظهار داشت: این دوبزرگوار غیر از اینکه خانه و زندگیشان بدور از اشرافیت است، فرزندانشان را نیز از امورات سیاسی و اقتصادی منع کرده اند، درست بر عکس آقا زاده ها و خانم زاده هایی که این روزها اخبارشان را می شنویم.

سردار قاسمی با بیان اینکه یک جریان انحرافی در کشور به دنبال باز کردن راههای نفوذ بوده اند و از ترور احمدی روشن تا بحث هسته ای و لو رفتن اطلاعات کشور نشات گرفته از همین نفوذی هاست، اظهار داشت: نمیدانم که یک عده که یا خود تحصیل کرده و دلسپرده آن طرف آبند و یا بچه هایشان چه ارادت و علقه ای به غرب دارند که نمی خواهند ما سیستم و دژ دفاعی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نداشته باشیم؛مانده ام چقدر یک انسان می تواند غرب شیفته باشد؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.