اصفهان- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: پروژه‌های عمرانی و زیباسازی مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان آغاز شده است.

مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان برای ایام نوروز آماده‌سازی می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا اسماعیل‌پور با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح آرامش بهاری و آماده‌سازی بقعه متبرکه علامه مجلسی(ره) اصفهان جهت پذیرایی از میهمان نوروزی و زائران در ایام نوروز سال ۹۶ تعدادی پروژه عمرانی در این مکان مقدس آغاز شد.

وی در ادامه افزود: این پروژه‌ها شامل؛ کف سازی و محوطه‌سازی بقعه به مساحت ۳۵۰ مترمربع، دیوارکشی ۱۰۰ متر، ایجاد یک درب جدید برای ورودی خواهران در ضلع جنوبی بقعه، ساخت راه‌پله جدید فلزی از سمت پارکینگ به‌طرف ورودی، ایجاد ۵ غرفه خیمه معرفت در محیطی به مساحت ۱۰۰ مترمربع و همچنین گل‌کاری و زیباسازی محوطه این بقعه متبرکه ازجمله فعالیت‌هایی هستند که امسال جهت آماده‌سازی و پذیرایی از میهمانان نوروزی در این بقعه متبرکه انجام می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان ادامه داد: این پروژه‌های عمرانی با اعتباری بالغ‌بر بیش از ۲ میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی و نذورات این بقعه متبرکه انجام می‌شود که در تلاش هستیم که اجرای این پروژه‌ها تا اواسط اسفندماه به پایان برسد و برای استفاده زائران و میهمانان نوروزی تا قبل از اتمام سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.