ایلام- مدیرکل هواشناسی استان ایلام گفت: سامانه جدید بارشی از چهارشنبه در آسمان این استان شروع به فعالیت می کند و تا روز پنجشنبه آسمان استان را بارانی خواهد کرد.

فعالیت سامانه جدید بارشی در استان/ برف و یخبندان در راه است

یوسف شیخ الملوکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه این سامانه بارشی دارای هسته سرد است، اظهار داشت: طی روزهای آینده دمای هوا در نقاط مختلف استان بین چهار تا هشت درجه سانتیگراد کاهش می یابد که تا یکشنبه هفته اینده ادامه دارد.

وی افزود: این سامانه بارشی در مناطق گرمسیر به شکل بارش باران و در نقاط سردسیر و ارتفاعات به صورت بارش برف یا باران خود را نشان می هد.

مدیرکل هواشناسی استان ایلام به کاهش دما در سراسر کشور اشاره کرد و بیان داشت: مردم و مسئولان بایستی مصرف حامل های انرژی را مدیریت کنند.

یوسف شیخ الملوکی یادآور شد: سامانه جدید بارشی از امروز چهارشنبه در آسمان این استان شروع به فعالیت می کند و تا روز پنجشنبه آسمان استان را بارانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اوج سرما ناشی از فعالیت این سامانه در روزهای شنبه و یکشنبه خواهد بود که یخبندان و لغزندگی معابر و جاده های استان را به همراه دارد، خاطرنشان ساخت: با توجه به وزش باد احتمال شکل گیری کانون های گرد و غبار در عراق و ورود این توده ها به استان ایلام وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.